دوربين مداربسته / نصب دوربين مداربسته دوربين مداربسته / نصب دوربين مداربسته .

دوربين مداربسته / نصب دوربين مداربسته

طراحي سايت هتل

سفر و مسافرت از گذشته تاكنون يكي از علاقمندي هاي بشر بوده است. طراحي سايت هتل و هتلداري و مجموعه هاي وابسته مانند طراحي سايت آژانس مسافرتي، طراحي سايت گردشگري ، طراحي سايت تور ، طراحي سايت آژانس هواپيمايي در ارايه خدمات آنلاين به مسافران؛ ارايه خدمات اقامتي و خريد؛ راهنمايي و معرفي جاذبه ها و امكان ديدني نقش چشمگيري دارد. افراد چه در روزهاي تعطيل و مناسبتي و چه در ايام بيكاري و اوقات فراغت خود به همراه دوستان و يا خانواده و فاميل قصد مسافرت مي نمايند و حتي قبل از سفر به دنبال مكان اقامت در شهر مقصد و يا هتل مي گردند تا سفر خود را با اطمينان خاطر بيشتري آغاز و سپري نمايند. بنابراين شما بعنوان يك مدير هتل مي توانيد با داشتن وب سايتي اختصاصي براي مجموعه خود، كاربراني را كه در بستر اينترنت به دنبال محل اسكان خوب و مناسبي مي گردند بسوي خود جذب كنيد .

قبل از هر چيز توجه اقدام به طراحي سايت خود خواهيد كرد. به اين موضوع بسيار حائز اهميت است كه طراحي سايت به مانند تمام حرفه هاي ديگر در عصر مدرن نياز به تخصص هاي حرفه اي دارد. فكر كنم اگر اول شاخصه هاي طراحي سايت حرفه اي و طراحي سايت شركتي را بدانيد با ديد بهتري اقدام به طراحي سايت خود مي كنيد.

گردشگري و توريسم، صنعت هتلداري و طراحي سايت هتل

پيشينه توريسم و گردشگري به قدمت فعاليت هاي تاريخ بشريت بوده و طي زمان هاي مختلف شكل هاي آن عوض شده و امروزه بصورت مُدوّن و سازمان يافته شكل گرفته است و بخش اعظمي از چرخه اقتصاد كشورهاي توريسم پذير را تشكيل مي دهد به گونه اي كه در مجموع، گردش مالي صنعت توريسم در جهان ساليانه بيشتر از هزار ميليارد دلار است و همچنين به ازاي هر ۱ نفر توريست ۵ فرصت شغلي ايجاد مي گردد.

كشور ما نيز بدليل داشتن منابع طبيعي و مناطق طبيعي گردشگري و اماكن باستاني و تاريخي ديدني يكي از كشورهاي مقصد توريست ها محسوب شده و رتبه پنجم را در جهان از اين لحاظ به خود اختصاص داده است. در كنار پديده توريسم ، مشاغل و مجموعه هاي مختلفي نيز شكل گرفته اند كه به ارايه خدمات به مسافران داخلي و خارجي و گردشگران مي پردازند.

طراحي سايت حرفه اي هتلدر صنعت هتلداري كه اين روزها به علم مستقلي تبديل شده و در دانشگاه ها (طراحي سايت دانشگاهي)  نيز تدريس مي شود، وجود وب سايت هتلداري يكي از فاكتورهاي بارز جذب مسافران مختلف و اعتماد آنها به شمار مي رود. امروزه بيشتر هتل هاي معروف جهان داراي وب سايت مختص به خود هستند و انواع امكانات را از طريق آن به آحاد مردم  اطلاع رساني مي نمايند. وجود وب سايت براي يك هتل در مراحل ابتدايي باعث افزايش پرستيژ كاري خواهد شد.ولي اين تمام انتظاري نيست كه مي توان از وب سايت هاي هتلداري داشت و وب سايت هاي هتل علاوه بر افزايش پرستيژ كاري و جلب اعتماد افراد در صورت طراحي حرفه اي و منحصر بفرد مي توانند منافع بيشتري را براي هتلداران داشته باشند كه خدمات آنلاين يكي از آنهاست. گاهي شما هتل به معناي مدرن آن نداريد اما تعدادي ويلا براي اجاره داريد كه مي توانيد از اين مزيت براي گردشگري استفاده كنيد. طراحي سايت ويلا را نگاه كنيد و براي اجاره دادن ويلاهاي خود حرفه اي عمل كنيد.

طراحي سايت هتل و پرداخت آنلاين

امكان رزرو اتاق براي مسافرين به صورت آنلاين در بستر طراحي سايت هتل مي بايست امكان پذير باشد و امكان پرداخت آنلاين لحاظ نمودن موارد امنيتي در بستر طراحي سايت هتل مي بايست انجام گيرد.

طراحي سايت چندزبانه براي هتل

در طراحي سايت هتل بايد اين احتمال را دهيم كه كاربران سايت، از كشورهاي خارجي باشند فلذا درج اطلاعات مي باست به زبان قابل درك بر اي آنها باشد بدين وسط طراحي سايت چندزبانه براي هتل امري ضروري تلقي مي شود.

طراحي سايت هتل و اماكن اقامتي

يكي از بخش هاي مهمي كه باعث موفقيت در هر كسب و كاري است بازاريابي مي باشد. هتل ها و اماكن تفريحي نيز از آن دسته از مشاغلي هستند كه اگر نتوانند به خوبي از اصول بازاريابي براي جذب مشتري هاي بيشتر بهره مند شوند قادر به سود دهي هاي بالا و كسب درآمد نخواهند بود.

نكات قابل توجه و ضروري در طراحي سايت هتل

  • قرار دادن تصاوير مختلف با كيفيت بالا كه بتواند راهنماي خوبي براي مسافرين باشد.
    • بهتر است خدمات كلي و جانبي هتل و مزاياي استفاده از هتل براي مسافران شرح داده شود.
    • ايجاد ارتباط دوطرفه با مسافران قديمي و جديد بايد به خوبي برقرار شود.
    • داشتن طراحي گرافيك جذاب و زيبا به طوري كه مشتريان در نگاه اول تحت تاثير قرار گيرند.
    • بهتر است طراحي سايت هتل به صورت دوزبانه و چند زبانه اجرا شود.
    • بهتر است تورهاي گردشگري محلي و تورهاي مسافرتي با هدف جذب مسافران بيشتر ارائه شود.

تبليغات در طراحي سايت هتل ها

 

 

 

وب سايت هتل بستر مناسبي براي معرفي و تبليغات مشاغل مرتبط با سفر و مسافرت است. بطور مثال آّژانس هاي مسافرتي، تورها، مراكز خريد، فروشندگان سوغاتي و صنايع دستي و رستوران دارها (طراحي سايت رستوران)  مي توانند در داخل وب سايت هتل و گردشگري شما اقدام به دادن تبليغات نمايند. زيرا صاحبان اينگونه مشاغل به دنبال اين هستند كه از تعداد بازديدكنندگان بالاي سايت شما استفاده نمايند و كسب و كار خود را رونق دهند. پس بنابراين براي اين دسته از افراد هم جاهاي مختلف تبليغات و معرفي كسب و كارشان در وب سايت قرار داده شده تا شما بعنوان صاحب سايت هتل و گردشگري كسب درآمد نماييد و هم آنها بتوانند خود را سريع تر و راحت تر به بازار هدف خود معرفي نمايند.

 

 

سرويس ها و آيتم هاي طراحي سايت هتل

  •  صفحه معرفي هتل

معرفي هتل در اين بخش با ذكر سابقه فعاليت هتل، ذكر افتخارات هتل و همچنين درجه و ستاره هتل، گواهينامه هاي داخلي و خارجي و ايزوهاي كسب شده، معرفي مديران و پرسنل هتل از موارد مطرح در اين بخش مي باشد.

  •  طراحي صفحه تماس

آدرس فيزيكي هتل و  تلفن هاي تماس در اين صفحه ذكر مي گردد.

  •  طراحي بخش امكانات هتل و دسته بندي خدمات

در اين قسمت امكانات رفاهي و خدمات هتل براي بازديدكنندگان و مسافران بطور مفصل برشمرده شده و ويژگي ها نسبت به ساير هتل ها توضيح داده مي شود. بر اساس درجه و ستاره هتل، در مورد هر كدام از موارد ذيل مي توان شرح جامعي ارايه داد : سالن ها و تالار، تعداد اتاق ها و تخت ها، سيستم هاي صوتي و تصويري موجود، مبلمان، رستوران، خدمات ويژه و تشريفات، سيستم سرمايشي و گرمايشي، ملزومات رفاهي و استراحت، سرويس بهداشتي و حمام، خدمات مربوط به معلولان، آرايشگاه، بوفه، استخر، سونا و جكوزي، راهنماي و مترجم، خدمات خشكشويي، سلف سرويس و كافي شاپ.

  •  طراحي سيستم رزرواسيون آنلاين

مهمترين سرويس در طراحي سايت هتل ها، سيستم  رزرواسيون آنلاين  مي باشد. چرا كه مراجعه كنندگان به سايت بايد بتوانند بصورت سهل و راحت بصورت آنلاين با پرداخت مبلغ تعيين شده، از طريق درگاه هاي بانكي نسبت به رزرو اتاق در هتل مورد نظر اقدام كنند. در اين سيستم رزرو روزانه و دوره اي انجام شده، اتاق ها بر اساس ظرفيت و يا تعداد تخت و امكانات آنها و تاريخ بندي اتاق هاي پُر و خالي  نمايش داده شده و مسافر بر اساس سليقه و علاقمندي خود مي تواند اتاق مورد نظر و همچنين تعداد روزهاي اقامت در هتل را انتخاب تمايد و سپس مجموع هزينه براي وي به نمايش در  مي آيد كه از طريق درگاه الكترونيك وب سايت قابل پرداخت مي باشد.

طراحي سايت هتل و گردشگري

  • طراحي گالري تصاوير

در قسمت گالري، تصاوير جذاب و زيبا از نماي بيروني و بخش هاي داخلي و دكوراسيون هتل قرار مي گيرد.

  • طراحي بخش تور مجازي

جهت بازديد مجازي از امكانات و تجهيزات و بخش هاي مختلف هتل مانند رستوران ، سالن ها ، تالار و …

  • طراحي نمودار هواشناسي

براي نمايش آنلاين و لحظه اي شرايط جوي و آب و هوايي شهر

  •  طراحي صفحه جاذبه هاي گردشگري و ديدني

اين بخش از طراحي سايت هتل به معرفي نقاط سياحتي و ديدني و تفريحي يا زيارتي شهر يا منطقه، مراكز خريد، سوغاتي ها و … بهمراه نمايش دقيق آن مكان ها و با اطلاعات جامع و كافي آنها مي باشد. و مي توان آنها را روي نقشه منطقه يا شهر بصورت برجسته تر نمايش داد. هر يك از مكان هاي مورد معرفي به همراه گالري تصاوير بسيار جالب و جذاب مي تواند كاربر را براي ساعت هاي بسيار زياد در سايت شما نگه دارد. مي توان دقيقا مسافت تا مقصد مورد نظر چه بصورت پياده و چه با وسايل حمل و نقل را به كاربران سايت نشان داد تا بهترين تصميم گيري و مديريت زمان را براي سفر خود داشته باشند. در نهايت تمامي اينها باعث خواهد شد مشتريان واقعي هتل و اماكن اقامتي شما از سايت هتل شما براي ديدن بهترين مكان ها يا خريد استفاده نمايند و آن را هم به ديگر دوستان خود معرفي كنند. همچنين قرار دادن ويدئويي كوتاه از مناطق طبيعي، تاريخي و گردشگري مي تواند براي مخاطبان جذاب باشد.

پكيج ويژه براي ايام خاص سال مانند عيد نوروز جهت انتخاب هدفمندتر مسافران

  • نقشه شهر يا منطقه

قرار دادن نقشه شهر كه بطور واضحي خيابان هاي اصلي، مراكز خريد و بازاهاي مهم، اماكن باستاني و تاريخي، پارك ها و … را نمايش دهد راهنماي مفيدي براي مسافران است.

  •  طراحي صفحه انتقادات و پيشنهادات

به منظور اطلاع مدير هتل از انتقادات و پيشنهادات و نظرات و ميزان رضايتمندي مسافراني كه در هتل اقامت نموده اند، اين بخش در نظر گرفته شده است.

  • طراحي صفحه تعرفه خدمات هتل

طراحي صفحه پيشنهادهاي ويژه در روزهاي خاص مانند تعطيلات تابستاني بر اساس نياز

قابليت اتصال وب سايت به شبكه هاي اجتماعي نظير تلگرام، فيسبوك، توئيتر، گوگل پلاس و …

طراحي صفحه پيوندها براي اتصال به وب سايت هاي مورد نياز مسافران مثلا وب سايت هاي فروش آنلاين بليط، رزو بليط هواپيما و …

ساخت سايت هتلداري و هتل

مطمئن باشيد كاربران تنها به دنبال وب سايت هايي هستند كه اطلاعات مورد نظرشان را به آنها بدهند و در غير اينصورت وب سايت شما را ترك نموده و وب سايت ديگري را براي اين كار انتخاب مي نمايند.

نمونه هايي از طراحي هاي بسيار موفق طراحي سايت هتل در دنيا

بسياري از طراحان حرفه اي براي طراحي يك وبسايت عالي از فلش براي ايجاد افكت هاي خوب استفاده مي كنند. البته در برخي از صفحاتي كه به اين شيوه طراحي مي شود مشكل لودينگ ايجاد مي شود و اين موضوع اصلا براي سئو و بهينه سازي سايت مناسب نيست. حال شما بايد ميان تاثير سرعت سايت بر موتورهاي جست و جو و تاثير گذاري سايت بر مخاطبان نهايي با طراحي هاي گرافيكي سنگين يك تعادل حرفه اي برقرار كنيد. شايد در آينده شما با چنين مشكلي مواجه نشويد و نكنولوژي هاي طراحي جديد بتواند اين موضوع را براي شما حل كنند. اما در حال حاضر بايد ميان اين دو موضوع يك تعادل حرفه اي براي بهتر ديده شدن ايجاد كنيد.
براي رسيدن به چنين سطح از فعاليت هاي اينترنتي طراحان بايد مداوم در حال كار كردن باشند و نمونه هاي مختلف از سراسر جهان را هر روز مرور كنند. حال به سايت هاي زير توجه كنيد كه طراحان وب سايت هاي اين هتل ها كارهايي بسيار عالي و پر مفهوم انجام داده اند.

 

http://www.beverlyhillshotel.com/

طراحي سايت هتل beverlyhillshotelطراحي سايت هتل beverlyhillshotel

اين سايت نيز مانند مثال هاي بالاست. يك هتل و يك طراحي امريكايي بسيار حرفه اي با عكس هاي بسيار حرفه اي تر. در هر دو وب سايت در كنار و سمت راست تصوير مي توانيد محل ديگر هتل هاي مجموعه را ببينيد.
http://www.wynnlasvegas.com/

استفاده از رنگ هاي ساده و ساختار شفاف با كمي حالت مجلل شكلي عالي به وب سايت وين داده است. سيستم رزرواسيون آنلاين بسيار عالي در كنار تصيوير بسيار بزرگ هتل ديده مي شود.طراحي به گونه اي است كه اين سيستم و پس زمينه در تمام صفحات ديد بسيار خوبي دارند.
http://www.summithotels.com

نمونه اي از راهنمايي بسيار  فشرده كاربران اما كارساز. برنامه نويسي سيستم هاي مختلف آن ها بسيار عالي بوده است.
http://www.ariahotel.net/

طراحي سايت هتل ariahotelطراحي سايت هتل ariahotel

اين طراحي شايد آنقدر قوي نباشد اما اگر به فكر چيزي بسيار ساده هستيد اين يكي بسيار عالي است.
http://www.hollmann-beletage.at/

طراحي سايت هتل ariahotelطراحي سايت هتل ariahotel

باز هم نمونه اي از رنگ هاي زنده و ظاهري مدرن.  نحوه گشت زدن در وب سايت باعث ايجاد جو خاص شده است و استفاده از HTML 5  در وب سايت بسيار جالب توجه است.
http://www.epichotel.com

طراحي سايت هتل ariahotelطراحي سايت هتل ariahotel

ظاهري زيبا با رنگ خاكستري و لي اوتي بسيار زيبا و تميز. هتلي در يك شهر پر جمعيت.
http://www.sacher.com/

طراحي سايت هتل ديگريطراحي سايت هتل

تصوير واقعا شبيه قنادي بوده و حس اقامت در مكاني با غذاهاي عالي را ارائه مي كند. يكي از عالي ترين طراحي هاي صفحه اول از نظر طراحان مدرن وبسايت به حساب مي آيد.

طراحي سايت هتل به صورت كاملا حرفه اي توسط پيام آوا

  • امكان رزرو آنلاين و هماهنگي تمامي امور مربوط به اين فرايند مي تواند يكي از جذاب ترين و كاربردي ترين قسمت هاي طراحي سايت حرفه اي هتل باشد و پيام آوا به شما اين اطمينان را مي دهد كه با تجربه و دانش فني خود، برنامه نويسي سيستم رزرو آنلاين را بدون نقص انجام داده و بر روي وب سايت هتلداري اجرا و پياده سازي نمايد. با وجود اين سرويس، مسافران مي توانند بدون جابجايي، اقدام به رزرو آنلاين بليط و هتل شما نمايند و مبلغ مورد نظر را بصورت آنلاين به حساب شما واريز كنند. در طراحي اين سسيستم اتاق هاي پُر و خالي، تعداد تخت هاي هر كدام از اتاق ها، امكانات رفاهي نظير مبلمان، سيستم هاي صوتي و تصويري و سرمايشي و گرمايشي و … بطور كامل نمايش داده مي شود.
  • صفحات وب سايت هتل هاي طراحي شده توسط پيام آوا داراي سرعت بارگذاري بالا مي باشد تا حوصله كاربر سر نرفته و سايت را ترك ننمايد.
  • همچنين پيام آوا با ارايه محتواي جذاب بهمراه عكس و ويدئو از امكان تفريحي و نقاط ديدني بر جذابيت و كاربرد سايت هتل افزوده و با ارايه اطلاعات از امكانات و خدمات هتل موجب كارآيي بيشتر اينگونه سايت ها مي گردد.
  • چند زبانه بودن وب سايت هتل يكي از مواردي است كه پيام آوا قادر به پياده سازي آن بوده تا گردشگران و مسافران خارجي نيز بتوانند براحتي با وب سايت شما ارتباط برقرار نمايد.

 

 

علاوه بر موارد فوق، نكته مهم سئو سايت است. وب سايت هتل به اصطلاح بايد توي چشم باشد و هميشه در دسترس عموم. جهت افزايش رتبه و جايگاه وب سايت هتل شما در موتورهاي جستجو پيام آوا با پياده سازي  سئو . بر اساس آخرين الگوريتم هاي گوگل، موجب ورودي زياد بازديدكنندگان به وب سايت شما شده در نتيجه آنها هتل شما را بعنوان محل اسكان خود در نظر گرفته يا رزرو خواهند كرد.

پيام آوا همچنين مي تواند با هزينه هاي اندك تبليغات گوگل را براي سايت شما انجام دهد تا از همان روزهاي نخست بارگزاري سايتتان در رتبه هاي برتر گوگل ديده شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۷:۱۴ توسط:كامبيز موضوع:

انكر تكست (Anchor Text) چيست ؟

فرقي ندارد چند سال در زمينه سئو فعال بوده ايد يا چند روز؛ مطمئنا نام انكرتكست به گوشتان خورده است. در واقع هر بك لينكي كه ايجاد/دريافت مي كنيم، با خودش متن لنگري را به همراه دارد كه مي تواند در رتبه ما روي آن كلمه كليدي تاثير بگذارد.

 

انكر تكست چيست؟

انكر تكست كلمات قابل مشاهده اي هستند كه لينك ها هنگام اتصال به يك سند يا مكان ديگر در وب نمايش داده ميشوند. متني قابل كليك و لينك دار. معمولا به رنگ آبي و زيرخط دار هستند. اما شما مي توانيد در وب سايت خود رنگ لينك ها را از طريق HTML، CSS تغيير دهيد.

اهميت اين متن لنگر آنقدري بالاست كه مي تواند باعث افزايش رتبه شما در نتايج جست وجوي گوگل شود و يا به خاطر زياده روي در استفاده از آن و بهينه سازي بيش از حد آن (Over Optimization)، باعث جريمه شدن وب سايت شما شود.

مدل هاي مختلف انكر تكست

انكر تكست عمومي (Generic Anchors)

عبارت هايي همچون “اينجا كليك كنيد” ، “ادامه مطلب”، “اطلاعات بيشتر” و جملاتي از اين دست كه به صورت هايپرلينك در وبسايت هاي مختلف ديده ايد از نوع متن لنگرهاي عمومي مي باشند.

انكر تكست نام تجاري (Branded Anchors)

يك انكر تكست نام تجاري هر لينكي است كه از نام تجاري در متن استفاده شود. استفاده از اين نوع متن لنگر آسيبي به سئو شما نخواهد زد مگر اينكه برند شما با كلمه كليدي هدفتان يكسان باشد.

انكر تكست عريان (Naked Link Anchors)

اگر از URL به عنوان لينك در يك متن استفاده شود انكر تكست عريان ناميده مي شود. https://dm.center/fa/ و www.dm.center دو نمونه از Naked Link Anchors هستند.

كلمه كليدي + نام تجاري (Brand + keyword Anchor)

نوع ديگري از انواع انكر تكست ها كه روش مناسبي براي لينك سازي به شمار مي رود، به كار بردن كلمه كليدي به همراه برند در يك متن لنگر مي باشد. عبارت “تبليغات در فضاي ديجيتال با DMC” مثالي از نوع نام «تجاري + كلمه كليدي» است.

انكر تكست تصوير (Image Anchors)

همانطور كه مي دانيد استفاده از تصاوير در ميان متن موجب تعامل بيشتر مخاطب با محتواي شما مي شود. اما براي اينكه گوگل محتواي تصويري شما را شناسايي كند بايد براي آن تگ Alt مشخص كنيد. در يك عكس ، گوگل تگ Alt آن را به عنوان يك انكر تكست مي خواند. بنابراين اگر براي تصاوير خود تگ Alt مشخص نكنيد گوگل محتواي تصويري شما را شناسايي نخواهد كرد.

انكر تكست فهرست بندي معنايي نهفته (LSI Anchors)

Latent Semantic Indexing ) LSI ) كه “فهرست بندي معنايي نهفته” ترجمه شده است به نوعي از متن لنگر اشاره دارد كه در متن انكر تكست خود از كلمه يا عبارتي مترادف با كلمه كليدي مورد نظرتان يا از مشتقات آن استفاده كنيد. به عنوان مثال اگر “تبليغات” كلمه كليدي شماست، لينك LSI آن مي تواند عباراتي همچون ” تبليغات آنلاين” ، “بازاريابي آنلاين” يا ” تبليغات اينترنتي” باشد.
با استفاده از اين نوع متن لنگر، اگر كاربري كلمه “تبليغات” را در گوگل جستجو كند، در انتهاي صفحه نتايج، جستجوهاي مرتبط با آن براي او نمايش داده مي شوند.

انكر تكست Partial Match

اگر در متني كه قصد داريد تبديل به لينك شود، كلمه كليدي مورد هدفتان به صورت جزئي به كار برود به عنوان Partial Match شناخته مي شود. براي مثال اگر “لينك سازي” كلمه كليدي مورد نظر شماست در قالب اين نوع از متن لنگر عبارت شما به صورت “اطلاعات بيشتر در مورد لينك سازي” مي تواند نوشته شود.

انكر تكست طولاني (Long Tail Anchors)

اين نوع از متن لنگر شبيه به Partial Match است با اين تفاوت كه Long Tail Anchors طولاني تر مي باشد. براي مثال لينك همه شما ۵ اشتباه رايج در سئو انجام مي دهيد انكر تكست طولاني دارد.

انكر تكست Exact Match

در ميان انواع انكر تكست ها Exact Match مهم ترين آنها به شمار مي رود؛ اما با وجود قدرت زياد اين متن لنگر براي تقويت سئوي شما، اگر به طور افراطي از آن استفاده شود گوگل وبسايت شما را جريمه خواهد كرد. همان طور كه از نام اين متن لينك مشخص است، عبارت لينك شما در Exact Match بايد دقيقا با كليد واژه هدفتان مطابقت داشته باشد. براي مثال اگر كلمه كليدي شما ” تبليغات اينترنتي” باشد، متن لنگر شما نيز “تبليغات اينترنتي” خواهد بود. از آنجايي كه Exact Match تاثير زيادي در سئو دارد توصيه مي شود لينك هاي با كيفيت خود را در قالب اين نوع متن لنگر قرار دهيد.

 

با توجه به اينكه انكر تكست براي موتورهاي جستجو بسيار مهم بوده و مي تواند تغييراتي را در رتبه بندي صفحات وب سايت شما ايجاد كند، بايد مراقب باشيد كه از چه عنواني و به چه تعداد در سايت خود استفاده مي كنيد. زيرا استفاده بيش از حد از متن لنگر با يك عنوان و به يك صفحه خاص از وب سايت مي تواند به همان اندازه كه مفيد است زيان بار نيز شود، بنابراين بايد به دنبال يك استراتژي خوب در اين زمينه باشيد.

 

تبليغات ميان متني

درب شيشه اي  يكي از ملزومات دكوراسيون لوكس و مدرن ساختمان هاي امروز به حساب مي آيند. قيمت درب شيشه اي  را در سايت قائم الكتريك مشاهده كنيد. همچنين درب ورودي ساختمان ها نيز براي حفظ امنيت عبور و مرور نيازمند تجهيزات راهبند  است. قيمت راهبند  را از قائم الكترونيك به راحتي دريافت كنيدتيم نكته عمومي و عاميانه اين است كه در شيشه اي يا همان درب شيشه اي به درب اتوماتيك شيشه اي اشاره دارند.  درب شيشه اي اتوماتيك   در انواع مختلف را از قائم الكترونيك بخواهيد.

تبليغات ميان متني

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنين مي توانيد كركره برقي و  قيمت كركره برقي  و پرده برقي  را در وبسايت قائم الكترونيك و از كارشناسان اين شركت استعلام كنيد. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزيزان هستيم. هموطنان ايراني همچنين مي توانند انواع  جك برقي و قيمت جك برقي را در سايت  قائم الكترونيك دنبال كنند.

همچنين مي توانيد براي آگاهي از قيمت هاي راهبند ستوني و راهبند بازويي با كارشناسان شركت قائم الكترونيك تماس بگيريد.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۵:۵۸ توسط:كامبيز موضوع:

قدم هاي نخست براي شروع تبليغ در گوگل

فرض كنيد مدير عامل شركت از شما خواسته است اكانت گوگل ادوردز شركتتان را ايجاد كنيد. در چنين شرايطي احساس اضطراب و استرس اولين چيزي است كه به سراغ تان مي آيد. اما نيازي نيست زياد نگران باشيد.ايجاد اكانت گوگل ادوردز آنقدرها كه شما فكر مي كنيد سخت و دشوار نيست.

 

قبل از اينكه بخواهيد تبليغ در گوگل ادوردز را آغاز كنيد بايد اكانت خود را بسازيد. تنظيم و راه اندازي كمپين در گوگل ادوردز بسيار ساده و آسان است و تنها چند دقيقه زمان مي برد. بعد از ايجاد اكانت بايد برخي از موارد اصلي همچون بودجه، موقعيت، ناحيه زماني، نوع كمپين و غيره را مشخص نماييد.

براي انتخاب نوع كمپين در گوگل ادورز شما مي توانيد با استفاده از دو روش تبليغاتي، تبليغ خود را نمايش دهيد:

شبكه جستجو (Search Network)

در اين شبكه تبليغ كنندگان مي توانند بر روي كليدواژه هايي سرمايه گذاري كنند كه به كسب و كارشان مرتبط است. در اين شرايط شانس نمايش تبليغ براي افرادي كه اين كليدواژه ها را در گوگل به عنوان بخشي از كوئري جستجو وارد مي كنندبسيار بالاست. تبليغات كليكي (PPC) به عنوان جستجوي پولي نيز شناخته شده است.

شبكه نمايش (Display Network)

شبكه نمايش به تبليغ كنندگان اجازه مي دهد تبليغات بصري با سبك بنري را در وب سايت هايي قرار دهند كه بخشي از اين شبكه استشبكه نمايش گوگل تقريبا به 90 درصد از كاربران اينترنت دسترسي دارد. اگرچه هر دو كمپينِ نمايش و جستجو توسط گوگل ادوردز مديريت مي شود اما واژه ادوردز معمولا براي شبكه جستجو به كار مي رود. بازاريابان ديجيتال معمولا شبكه نمايش را با همين نام (Display) اطلاق مي كنند.

 

 

شما بعد از ساخت اكانت به سراغ ساخت قسمت هاي بعدي مي رويد:

1- كمپين ها (Campaigns) به طور معمول هر اكانت از يك يا چند كمپين و هر كمپين از يك يا چند ادگروپ تشكيل مي شود. بعد ساخت كمپين و ادگروپ هاي خود به سراغ پيدا كردن كلمات كليدي برويد.

2- گروه هاي تبليغاتي (Ad Groups) در هر كمپيني، شما گروه هاي تبليغاتي مرتبط را ايجاد خواهيد كرد كه بسيار خاص خواهد بود. هيچ عدد و تعداد پيشنهادي براي گروه هاي تبليغاتي در هر كمپين وجود ندارد اما مي توان آن را مديريت كرد. اين گزينه ممكن است بودجه تبليغاتي شما را در سرتاسر گروه هاي تبليغاتي متعدد، كلمات كليدي، تبليغات و صفحات فرود تحت تاثير قرار دهد. به خاطر داشته باشيد كه گروه هاي تبليغاتي در برگيرنده كلمات كليدي (بيشتر از 10 الي 20 مورد پيشنهاد نمي شود) است. اين كلمات كليدي مي تواند تبليغ متني شما را آغاز كند و سپس مخاطب را به صفحه فرود مناسب هدايت نمايد.

3- كلمات كليدي (Keywords) : شما يك سري كلمات كليدي انتخاب مي كنيد كه اگر كاربران آن ها را جستجو كنند در نتايج جستجو شما را مشاهده مي كنند. براي هر يك از كلمه هاي انتخابي خود مي توانيد لينكي جدا مشخص كنيد كه با كليك به روي آن به لينك مشخص بروند،. اگر كاربري يكي از واژه هاي مورد نظر شما را در گوگل جستجو كند، آگهي شما براي آن كاربر نمايش داده مي شود.

4- كليدواژه هاي منفي (Negative Keywords) : اين گزينه عمدتا توسط تبليغ كنندگان ناديده گرفته مي شود اما بايد به درستي تنظيم گردد تا از صرف هزينه هاي بسيار زياد در مورد جستجوهاي نامرتبط جلوگيري شود. به خصوص اگر از كليدواژه هاي اصلاح شده با انطباق گسترده استفاده مي كنيد ممكن است با جستجوهاي نامرتبطي روبرو شويد كه با تبليغ و كلمات كليدي شما هماهنگ اند اما نمي توانند ترافيك هدفمندي برايتان فراهم آورند. سعي كنيد ليست كليدواژه هاي منفي خود را ايجاد كنيد و گزارش كوئري هاي جستجو شده را بررسي نماييد. در اين شرايط قادر خواهيد بود كلمات كليدي منفي بيشتري شناسايي نماييد.

5- متن تبليغ (Ad Text) حال بايد در هنگام سرچ اين كلمه متن تبليغي مناسب با كلمه نمايش داده شود. در گوگل ادوردز تبليغ به شكل متن كوتاهي ظاهر مي شود كه در برگيرنده دو عنوان، توضيحات و آدرس سايت يا URL سايت يا صفحه خاصي از سايت است.

6- صفحات فرود (Landing Pages) : آخرين گزينه اي كه بررسي مي كنيم، صفحات فرود است. صفحه فرود مقصدي است كه هر تبليغ، جستجو كننده را به آن هدايت خواهد كرد )احتمالا صفحه اي در سايت با پيشنهادات مرتبط يا Call to action ).توصيه مي كنم به هنگام طراحي صفحه فرود خود بسيار استراتژيك عمل كنيد. اطمينان حاصل نماييد كه هر تبليغ به يك صفحه مرتبط مي رسد كه نه تنها كليدواژه هاي سرمايه گذاري شده را در آن گروه تبليغاتي نشان مي دهد بلكه متن تبليغاتي نشان داده شده در نتايج موتورهاي جستجو را به نمايش مي گذارد. مرتبط بودن صفحه فرود و بهينه سازي آن براي موفقيت در PPC بسيار ضروري است.

 

به ياد داشته باشيد هيچ وقت در ماه اول، ادوردز را قضاوت نكنيد زيرا در ماه اول شما فقط هزينه پرداخت مي كنيد. در ماه دوم اين هزينه كاهش پيدا مي كند و در ماه سوم شما شاهد بازگشت هزينه مي باشيد.

 

  1. https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=12089
  2. https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=432260
  3. https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=10889845
  4. http://lib.akb.nis.edu.kz/user/blane6895/
  5. http://old.kam-pod.gov.ua/user/blane6895/
  6. http://ipi.tspu.edu.ru/user/blane6895/
  7. http://hometown.scau.edu.cn/bbs/home.php?mod=space&uid=715250
  8. http://club.kedo.gov.cn/home.php?mod=space&uid=539219&do=profile&from=space
  9. http://cqb.pku.edu.cn/bbs/forum.php?mod=viewthread&tid=1809&extra
  10. http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=147515
  11. http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=287187
  12. https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/889578.page
  13. http://wikichinese.ice.ntnu.edu.tw/wikichinese/index.php?title=%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85%E8%A8%8E%E8%AB%96:Blane6895
  14. http://cimac.edu.mx/portalpadres/blane6895/
  15. https://ceti.edu.gt/members/blane6895/profile/
  16. http://learn.smc.edu.ng/members/blane6895/
  17. http://mp.antioquiatic.edu.co/268857-john-blane
  18. http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/197694/Default.aspx
  19. http://www.vec.go.th/UserProfile/tabid/57/userId/41289/language/en-US/Default.aspx
  20.  

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۴:۲۹ توسط:كامبيز موضوع:

رنگ وب سايت و جادوي موثر آن بر كاربران

رنگ وب سايت تاثير بسيار زيادي در جذب مخاطب و ماندگاري وي در وبسايت شما دارد . در زمان انتخاب رنگ براي وبسايت بايد آيتم هاي مهمي مثل توجه به فرهنگ مخاطبان هدف، جذابيت رنگ بندي و تاثير مثبت و يا منفي ناشي از انتخاب رنگ مناسب، مورد توجه قرار گيرد.اگر شما نمدانيد چه رنگي براي وب سايتتان مناسب است، خواندن اين مقاله را از دست ندهيد .

 

انتخاب يك طرح رنگ بندي مناسب براي وب سايت شما ممكن است كار سختي به نظر برسد. به خصوص اگر شما در مورد قابليت هاي هماهنگي خود اطمينان نداريد و يا احساس مي كنيد يك طراح ماهر نيستيد.
فكركنيد كه مشتري شما كمي كوررنگي دارد ، حال بايد چه كار كنيد؟
چه رنگي را براي وب سايت خود و براي آرم و لوگو استفاده كنيد؟
آيا مي دانيد كه چگونه بايد رنگ هاي تكميلي را با هم تركيب كنيد؟
براي كدام بخش از وب سايت بايد از چه رنگ هايي استفاده كنيد؟

سعي كنيد از تركيب هاي مناسب در رنگ بندي وب سايت استفاده كنيد. اگر از برخي رنگ ها در طراحي وب سايت خود اجتناب كنيد ممكن است سايت زيبا به نظر نيايد و نا اميد كننده باشد همچنين اگر از برخي رنگ ها نيز بيش از حد استفاده كنيد باز هم ظاهر وب سايت نا اميد كننده و غير جذاب باشد كه هر دو مي تواند باعث شود كه مشتريان شما فرار كنند.

علاوه بر انتخاب قالب مناسب شما بايد بتوانيد كه رنگ بندي مناسب را نيز در طراحي سايت خود داشته باشيد. يادگيري نحوه انتخاب رنگ مناسب در وب سايت ، يكي از مهمترين چالش هايي است كه هر صاحب وب سايتي مي تواند داشته باشد. به خصوص اگر كسي صلاحيت انتخاب رنگ هاي مناسب را نداشته باشد.

زماني كه مي خواهيد سايتي جذاب طراحي كنيد ، استفاده از رنگ ها مي تواند تاثير به سزايي در آن داشته باشد. بنابراين ما در اينجا به صورت قدم به قدم شما را راهنمايي مي كنيم:
1. رنگ مناسب براي وب سايت و نام تجاري خود استفاده كنيد.
2. تركيب رنگ هاي مكمل را براي ايجا د رنگ هاي كامل در وب سايت خود استفاده كنيد.
3. يك رنگ پس زمينه مناسب براي وب سايت خود انتخاب كنيد.
4. استفاده از رنگ هاي مناسب در مكان هاي صحيح در وب سايت خود.

چگونه رنگ ها مي توانند وب سايت شما و هويت نام تجاري شما را بهبود ببخشند؟
براي مثال، زماني كه مي خواهيد به كوكاكولا فكر كنيد اولين چيزي كه به نظرتان مي رسد چيست؟خوب ممكن است يك قوطي نوشابه پر از يخ به نظرتان برسد. سپس يك تصوير از نماد قرمز كوكاكولا به نظرتان بيايد. هر شخصي كه به كوكاكولا فكر كند، ممكن است رنگ قرمز به نظر او بيايد.آيا شما فكر مي كنيد، كوكاكولا به صورت تصادفي رنگ قرمز را براي نام تجاري خود انتخاب كرده است؟

رنگ قرمز دو هدف حياتي دارد:
- رنگ قرمز رنگ آتشي است و باعث مي شود كه از رقباي خود در قفسه هاي فروشگاه متمايز شود.
- هر رنگي داراي احساسات مختلفي است كه به آنها وابسته هستند. هنگامي كه مردم رنگ قرمز را مي بينند، پاسخ هاي احساسي مانند هيجان، جسارت، عشق و شور را در ذهن آنها به وجود مي آورد. اين دقيقا همان احساسي است كه كوكاكولا مي خواهد در شما به وجود بيايد.

زماني كه شما رنگي را براي وب سايت خود و يا براي نام تجاري خود انتخاب مي كنيد، تاثير آن بر ذهن مشتري خيلي بيشتر از آن چيزي است كه شما فكر مي كنيد. رنگ ها مي توانند باعث شوند كه نام تجاري شما در ذهن مشتري بماند و يا آن را فراموش كند.

سه مرحله استفاده از رنگ ها به شيوه صحيح در وب سايت شما

در هنگام طراحي وب سايت شما سه رنگ اصلي وجود دارد:
1. انتخاب رنگ غالب به عنوان رنگ نام تجاري شما
2. انتخاب يك يا دو رنگ ديگر براي ايجاد طرح رنگي براي وب سايت شما
3 انتخاب يك رنگ پس زمينه براي تكميل طراحي شما

انتخاب رنگ غالب وب سايت
رنگ غالب، رنگ اصلي وب سايت و نام تجاري شما است مانند رنگ قرمز براي كوكاكولا. اين رنگ باعث مي شود كه هنگامي كه مردم به وب سايت شما مي آيند احساس خاصي نسبت به آن رنگ داشته باشند. زماني كه براي اولين بار كسي به وب سايت شما مي آيد اولين چيزي كه مي بيند رنگ غالب وب سايت شما است. اگر لوگو داريد ، مطمئن شويد كه رنگ غالب وب سايت شما همان رنگ لوگوي شما باشد. اگر در مورد لوگو خود مطمئن نيستيد و يا لوگو نداريد ابتدا يك لوگو بسازيد.

معني رنگ ها : نحوه انتخاب رنگ مناسب براي وب سايت شما
شركت هاي بزرگ رنگ نام تجاري خود را به صورت تصادفي انتخاب نمي كنند. اين استراتژي به عنوان بخشي از طرح هاي بازاريابي مورد استفاده قرار مي گيرد. از رنگ غالب خود در تعداد محدودي از مكان هايي كه مي خواهيد مورد توجه بازديدكنندگانتان باشد، استفاده كنيد . يا از رنگ هاي غالب براي دكمه هاي خاص مانند شماره تماس ، فرم تماس، ثبت نام و غيره.اساسا، رنگ غالب شما بايد در برجسته ترين جايي كه مشتريان مي بينند، قرار بگيرد.

رنگ تكميلي خود را انتخاب كنيد
اينكه فقط در كل وب سايت شما از يك رنگ استفاده كنيد بسيار خسته كننده است. براي طراحي جالب ، شما نياز به رنگ هاي مكمل داريد. زماني كه شما رنگ هاي غالب خود را انتخاب مي كنيد بهتر است كه رنگ هاي مكمل خود را نيز با توجه به رنگ غالب انتخاب كنيد. حال كه رنگ هاي مكمل خود را داريد مي توانيد از آنها در برجسته كردن اطلاعات ثانويه در صفحات وب سايت خود استفاده كنيد. به عنوان مثال آنها ممكن است زير نويس، دكمه هاي ثانويه، جعبه اطلاعات و غيره باشند.

رنگ پس زمينه وب سايت خود را انتخاب كنيد
آيا تا به حال تجربه نقاشي كردن يك خانه را داريد؟ اگر داريد ، مي دانيد كه براي ديوارها بايد رنگ پيدا كرد. رنگ ديوارها بايد به اندازه كافي تسكين دهنده باشد تا به شما احساس آرامش دهد، در عين حال نمي خواهيد كه رنگ خيلي خسته كننده باشد. انتخاب يك رنگ پس زمينه بسيار شبيه به انتخاب رنگ براي ديوارها است. به عنوان مثال براي يك مغازه خرده فروشي پوشاك، مي خواهيد از رنگ هاي تند استفاده كنيد كه توجه مشتريان را بيشتر جلب كند. شما مي خواهيد رنگ قفسه ها را طوري تنظيم كنيد كه با قفسه ها جوري ست باشد كه مشتريان بلافاصله پس از اينكه وارد مغازه شدند ، توجه شان به قفسه ها جلب شود. در مقابل، شايد شما خانه اي در محلي خلوت داشته باشيد كه دوست داشته باشيد تعطيلات به آنجا برويد و در آن استراحت كنيد و در آنجا آرامش داشته باشيد. شما مي خواهيد از رنگ هايي استفاده كنيد كه آرام و آرامش بخش باشد. بنابراين از تركيب رنگ هاي ملايم و آرام استفاده مي كنيد.

رنگ پس زمينه وب سايت شما ، به آنچه كه بازديدكنندگان شما بر روي آن تمركز مي كنند بستگي دارد.

وب سايت هاي اطلاعاتي و وب سايت هاي تجارت الكترونيك

آيا تا به حال متوجه شده ايد كه بيشتر وب سايت هاي اطلاعات و يا وب سايت هاي تجارت الكترونيك معمولا از رنگ هاي سفيد يا رنگ هاي پس زمينه استفاده مي كنند؟ اين كار به اين دليل است كه هدف اين نوع وب سايت ها تبليغ ايده و يا محصول است.

مهمتر از طراحي وب تمركز بر روي محتوا و محصولات است. رنگ پس زمينه تنها براي كمك كردن به اينكه محتواي شما بهتر ديده شود. بهترين طرح رنگي براي استفاده در وب سايت هاي اطلاعاتي و تجارت الكترونيك يك زمينه سفيد و يا روشن است كه داراي رنگ هاي پر رنگ و يا مكمل باشد.

وب سايت هاي شركتي / تجاري
وب سايت هاي تجاري معمولا دو هدف دارد: ارتقاء برند و يا ارتقاء خدمات آن. بسته به اينكه هدف شما چه باشد تركيب رنگ بندي متفاوت خواهد بود.

ارتقاء برند
زماني كه مي خواهيد يك هويت قوي براي نام تجاري ايجاد كنيد، بايد از رنگ هاي غالب براي نام تجاري و يا پس زمينه خود استفاده كنيد (مانند مثالي كه براي كوكاكولا زديم) . هنگامي كه از تنوع رنگ هاي براي رنگ قالب وب سايت و يا نام تجاري خود استفاده مي كنيم، مي توانيد با اين كار نام تجاري خود را در ذهن مشتريانتان به ياد ماندني تر كنيد.

ارتقاء خدمات
اگر مي خواهيد براي خدمات خود به عنواني ارزشي براي كسب و كار خود استفاده كنيد، استفاده از رنگ هاي روشن و يا رنگ هاي ملايم براي پس زمينه پيشنهاد مي شود.

درست مانند محتواي وب سايت هاي تجارت الكترونيك، شما نمي خواهيد كه رنگ پس زمينه كه انتخاب مي كنيد، دور از محتواي شما باشد . بنابراين رنگ پس زمينه بايد بتواند با محتوا ارتباط برقرار كند. با انتخاب يك پس زمينه خنثي يا سفيد، محتواي شما به طور طبيعي جلب توجه بيشتري خواهد كرد.

وب سايت هاي شيك و خلاق بيشتر جذاب هستند
براي وب سايت هاي مورد استفاده در مد، طراحي، رستوران، زيبايي و صنايع ، بيشتر اينجور وب سايت ها مورد استفاده قرار مي گيرند. واقعا هيچ قاعده اي در مورد اينكه از چه تصاويري استفاده مي كنيد وجود ندارد. شما مي توانيد نوار منو مشكي را براي نمايش استفاده كنيد. يا مي توانيد از تمام رنگ هاي رنگين كمان براي ايجاد تصاوير الهام بخش براي پس زمينه استفاده كنيد.هنگامي كه شك داريد از رنگ سفيد يا خاكستري براي رنگ پس زمينه استفاده كنيد. در حالي كه اين رنگ ها ممكن است رنگ هاي الهام بخش باشند و محتواي شما خواهد درخشيد.

نتيجه گيري
انتخاب رنگ مناسب براي وب سايت شما نبايد از روي احساس و يا بر اساس رنگ دلخواه شما باشد. يك طراح وب سايت خوب، هميشه بايد اول مخاطبان خود را مد نظر قرار دهد. رنگ و طراحي را انتخاب كنيد كه براي مخاطبان شما جذابيت داشته باشد. بنابراين با اين كار شما مي توانيد از مخاطبان خود پيشي بگيريد.انتخاب رنگ هاي طرح بندي نبايد تصادفي باشد. در عوض بايد بر اساس مجموعه اي از فعاليت هاي سازمان دهي شده باشد تا بتواند شما را به اهداف خود برساند.

تبليغات ميان متني

درب شيشه اي يكي از ملزومات دكوراسيون لوكس و مدرن ساختمان هاي امروز به حساب مي آيند. قيمت درب شيشه اي را در سايت قائم الكتريك مشاهده كنيد. همچنين درب ورودي ساختمان ها نيز براي حفظ امنيت عبور و مرور نيازمند تجهيزات راهبند است. قيمت راهبند  را از قائم الكترونيك به راحتي دريافت كنيدتيم نكته عمومي و عاميانه اين است كه در شيشه اي يا همان درب شيشه اي به درب اتوماتيك شيشه اي اشاره دارند. درب شيشه اي در انواع مختلف را از قائم الكترونيك بخواهيد.

تبليغات ميان متني

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنين مي توانيد كركره برقي و قيمت كركره برقي  و پرده برقي را در وبسايت قائم الكترونيك و از كارشناسان اين شركت استعلام كنيد. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزيزان هستيم. هموطنان ايراني همچنين مي توانند انواع جك برقي و قيمت جك برقي را در سايت  قائم الكترونيك دنبال كنند.

تبليغات ميان متني

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۲:۳۷ توسط:كامبيز موضوع: