دوربين مداربسته / نصب دوربين مداربسته دوربين مداربسته / نصب دوربين مداربسته .

دوربين مداربسته / نصب دوربين مداربسته

طراحي سايت آموزشگاه

طراحي سايت آموزشگاه براي مراكز آموزش مانند مدارس غير انتفاعي، آموزشگاه مهارت هاي فني و حرفه اي، مدارس دولتي، آموزشگاه هنري، كلاس هاي تقويتي و كنكور، آموزشگاه آشپزي قابليت اجرا و كاربرد دارد.

قبل از هر چيز توجه به اين موضوع بسيار حائز اهميت است كه طراحي سايت به مانند تمام حرفه هاي ديگر در دنياي مدرن امروزي نياز به تخصص هاي حرفه اي دارد. فكر كنم اگر پيش از هر چيز ابتدا شاخصه هاي طراحي سايت حرفه اي و طراحي سايت شركتي را بدانيد با ديد بهتري اقدام به طراحي سايت خود خواهيد كرد.

لزوم و اهميت طراحي سايت آموزشگاهي

والدين و دانش آموزان و متقاضيان فراگيري مهارت هاي فني و حرفه اي و يا هنري همواره جهت اينكه كدام آموزشگاه برتر و بهتر بوده و خدمات مطلوب تري را ارايه مي نمايد  از اين جهت به اينترنت و جستجو در آن روي مي آورند با توجه به تعدد مداري و مراكز آموزشي مختلف ، آموزشگاه هايي كه از نظر خدمات و نيز برخورداري از مربيان و اساتيد مجرب در سطح بالاتري باشند توجه اغلب كاربران را به خود معطوف خواهد نمود. با اين تفاصيل، آموزشگاهي كه از يك وب سايت جامع و حرفه اي برخوردار بوده و براي موتورهاي جستجو بهينه سازي شده باشد در اثر جستجوي كاربران در گوگل و يا ساير موتورهاي جستجو خواهد توانست ببينندگان و و مخاطبان زيادي را به خود جذب نموده و اين كاربران بطور بالقوه مستعد تبديل شدن به فراگيران و دانش آموزان آموزشگاه يا مدرسه شما خواهند بود.

امكانات طراحي سايت آموزشگاه

طراحي سايت آموزشگاه براي معرفي خدمات و ظرفيت ها و پتانسيل هاي موجود در آموزشگاه و همچنين ثبت نام آنلاين و رزرو كلاس ها، صورت مي گيرد. در برخي از وب سايت هاي آموزشگاهي نيز خدمات آموزشي بصورت آنلاين ارايه مي گردد كه به آن سايت آموزش آنلاين،(آموزش از راه دور) اطلاق مي گردد. گفتني است تمامي سايت هاي آموزشگاهي با توجه به نياز و ضرورت مي توانند از امكانات يك سايت آموزش آنلاين نيز برخوردار باشند. آيتم ها و  امكانات طراحي سايت آموزشگاه به شرح ذيل است:

educational institutions website

1- طراحي صفحه معرفي

تاريخچه تاسيس آموزشگاه، مربيان مجرب و سوابق آموزشي انواع آموزش ها و مهارت هايي كه در آموزشگاه تعيلم داده مي شود و نيز گواهينامه ها و استانداردهاي كسب شده در اين قسمت بيان مي شود.

2 – طراحي صفحه امكانات و خدمات

در طراحي سايت آموزشگاهي اين بخش در نظر كاربران بسيار مهم است چرا كه آنها بدنبال بهترين آموزشگاه از نظر برخورداري از امكانات و مربيان با تجربه هستند.

در اين بخش امكاناتي همچون : آزمايشگاه، سالن و زمين ورزشي ، سالن مطالعه و كتابخانه، امكانات مشاوره تحصيلي، تجهيزات صوتي و تصويري موجود در آموزشگاه و … معرفي مي گردند.

3 – طراحي صفحه تماس

اطلاعات تماس مانند تلفن هاي آموزشگاه ، آدرس و نيز فرم ارتباط آنلاين در اين صفجه به نمايش در مي آيد.

4- طراحي صفحه اخبار

اخبار مرتبط ه حوزه آموزش و پرورش و همچنين اطلاعيه هاي مربوط به آموزشگاه در اين صفحه درج مي گردد.

  • دوره هاي آموزشي

اعلام برنامه ها و دوره هاي آموزشي در حال برگزاري و يا دوره هاي آموزشي ترم هاي بعدي با جدول زمانبندي و نسخه قابل پرينت از امكانات اين آيتم است.

  • طراحي صفحه شرايط و قوانين

شرايط و ضوابط ثبت نام، مدارك لازم و همچنين مقررارت مربوط به آموزشگاه در اين صفحه به نظر كاربران مي رسد.

7- طراحي بخش ثبت نام

متقاضيان پس از مطالعه شرايط ثبت نام و پذيرفتن قوانين، از طريق فرم آنلاين مشخصات خود را تكميل نموده و با آپلود مدارك خود در اين بخش، نسبت به انتخاب دوره آموزشي مورد نظر خود اقدام نموده و هزينه مربوطه  را از طريق درگاه پرداخت الكترونيك موجود روي سايت واريز مي كنند.

8- كتابخانه ديجيتال

كتاب ها و جزوات آموزشي و كمك آموزشي مورد تدريس و سرفصل هر كدام در اين بخش معرفي مي گردد و قابل ارايه است.

9- آزمون انلاين

قابليت برگزاري آزمون ها بصورت آنلاين و اعلام نتيجه آزمون از طريق سايت از ديگر امكانات طراحي سايت آموزشگاه است.

10- طراحي صفحه مشاوره

دانش آموزان يا فراگيران در صورت داشتن سوال يا نياز به مشاوره، پرسش خود را در اين قسمت مطرح نموده و مشاور يا مسئول مربوطه آموزشگاه به آنها جواب مي دهد.

11- طراحي بخش بانك سوالات

مجموعه سوالات ادوار گذشته در اينجا بصورت طبقه بندي شده آرشيو شده و قابل دسترسي است.

12- طراحي وب سايت بخش فروشگاه

كتب، بسته هاي آموزشي و ساير وسايل كمك آموزشي و ديگر فايل هاي مربوطه در اين قسمت بصورت آنلاين قابل فروش است. براي درك بهتر مي توانيد نحوه طراحي سايت فروشگاهي را نيز مطالعه كنيد.

تبليغات درون متني/

اگر تمايل داريد براي شركت خود اقدام به طراحي سايت ارزان كنيد پيشنهاد مي كنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحي سايت فروشگاهي  و  طراحي سايت شركتي را مطالعه كنيد. من به شما پيشنهاد مي كنم خدمات طراحي سايت پيام آوا را براي اين كار نگاه كنيد. شركت پيام آوا بهترين و با كيفيت ترين خدمات طراحي سايت را در قالب طراحي سايت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه مي كند.

تبليغات درون متني

 

طراحي سايت آموزشگاهي

13- طراحي پنل صدور

اعلام نتيجه و ارايه كارنامه اكترونيك و صدور كارت آزمون و … از اين بخش قابل انجام است.

14- طراحي مخزن ويدئو

ويدئوهاي آموزشي مربوطه جهت فراگيران بصورت مستقيم يا از طريق دانلود قابل مشاهده و استفاده است.

15- گالري

تصاوير از نماي امكانات و بخش هاي مختلف آموزشگاه در گالري قرار مي گيرد.

16- طراحي بخش نظرات

در صورتي كه فراگيران نسبت به مسئولان و مربيان آموزشگاه و يا كيفيت دوره هاي آموزشي، نظرات و انتقاداتي داشته باشند در اين بخش مطرح مي سازند.

آموزشگاه كودكان يا فضايي براي يادگيري كودكان نياز به فضاي تخصصي خود و طراحي سايت به صورت اختصاصي دارد. مهد كودك ها نيز اگر نياز به طراحي سايت داشته باشند پيام آوا به صورت تخصصي اين خدمات را ارائه مي كند. ( طراحي سايت براي آموزش كودكان)

 

مزاياي پيام آوا در طراحي سايت آموزشگاه ها

طراحي سايت آموزشگاهي بصورت حرفه اي و با معيارهاي استاندارد و ريسپانسيو (واكنشگرا) از الويت هاي پيام آوا در پياده سازي اينگونه وب سايت ها مي باشد. چرا كه امروزه اغلب كاربران از طريق گوشي اندرويد يا تبلت به مشاهده وب سايت ها مي پردازند و مزيت واكنشگرا بودن اين امكان را مي دهد كه وب سايت آموزشگاهي در صفحات نمايشگر دستگاه هاي مختلف بدون هيچگونه تغيير در سايز و شكا قابل نمايش و استفاده كاربران باشد.

 

بهينه سازي سايت آموزشگاه و مدارس براي موتورهاي جستجوگر مانند گوگل از ديگر مزاياي پيام آوا در طراحي سايت مراكز آموزشي است. با انجام فرايند بهينه سازي جايگاه وب سايت شما در موتورهاي جستجو ارتقا يافته و به اصطلاح هميشه جلوي چشم خواهد بود. مديران و مسئولان آموزشگاه ها و مدارس مي توانند براي كسب مشاوره رايگان با كارشناسان ما تماس بگيرند.

پيام آوا همچنين مي تواند با هزينه هاي اندك تبليغات گوگل ا براي سايت شما انجام دهد تا از همان روزهاي نخست بارگزاري سايتتان در رتبه هاي برتر گوگل ديده شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۶:۵۲ توسط:كامبيز موضوع:

تفكر استراتژيكي در مورد محتوا

اگر بدون يك برنامه ريزي منظم و استراتژي صحيح اقدام به انتشار محتواي سايت خود كنيد متاسفانه در دراز مدت لطمه بزرگي به تجارت خود وارد ميكنيد ، اين اشتباه را بسياري از صاحبان سايت مرتكب مي شوند. اين را ميتوان با يك مثال ساده نشان داد كه چطور نداشتن استراتژي در بلند مدت مي تواند به شما آسيب برساند .

 

يكي از كارهاي كه مي توانيد در سايت خود انجام دهيد اين است كه: ايميل علاقمندان به سايت خود را جمع آوري كنيد و با استفاده از ابزارهاي موجود مانند فيدبرنر كاربران علاقمند خود را از آخرين اطلاعات سايت ،اطلاع رساني كنيد. . داستاني كه مي خواهم براي شما بگويم اتفاق واقعي است كه بر يكي از دوستان و وبلاگ نويس من افتاد. به پيشنهاد من سيستم فيدبرنر گوگل را در سايت خود نصب كرد. با توجه به علاقه اي كه دوست من به موضوع مورد نظرش داشت روزانه اطلاعات جديدي را در آن زمينه منتشر مي كرد. همه چيز خوب خوب پيش مي رفت تااينكه يك روز براي گسترش كار چند نفر نيز به تيم وي اضافه شدند و در شاخه هاي جديدي شروع به نوشتن كردند. اوايل كار همه چيز خوب پيش مي رفت اما بعد از مدتي هواداران پروپاقرص آن سايت كه در هر مطلب ديدگاه خود را مي نوشتند ديگر وارد سايت نمي شدند بسياري از آنان خود را از سيستم خبرنامه حذف كردند . دليل اصلي اين اتفاق اين بود كه صاحب اين سايت استراتژي مناسبي براي توليد محتوا در نظر نگرفته بود و باعث شده بود كاربراني كه علاقه مند به سايت هستند را از خود براند .در زماني كه محتوا مي نويسيد بايد به اين نكته دقت كنيد كه مخاطبي كه شما چه افرادي هستند امروز وبلاگ ها و سايت هايي موفق هستند كه در يك حوزه تخصصي فعاليت كرده و محتوا نويسي مي كنند .به همين دليل داشتن يك استراتژي براي محتوا نويسي بسيار مهم و حياتي است

article_image_one_13.jpg

استراتژي محتوا يعني تفكر استراتژيكي در مورد محتوا

تفكر استراتژيك يعني اينكه اجازه ندهيم هر فردي هر چه كه مايل بود را در هر زمان كه مي خواهد در سايت ارسال كنند. تمامي محتواي سايت شما بخشي از برنامه تجاري شما هستند استراتژي محتوي همچنين يعني :تطبيق محتواي سايت براي اهداف تجاري .

استراتژي محتوا همان چيزي است كه در دو مقاله قبلي در مورد آن صحبت كردم استراتژي محتوي يعني تمركز بر روي افرادي كه مي خواهيم با آن ها مكالمه اي حرفه اي داخل سايت داشته باشيم .

استراتژي محتوا يعني نظارت در تك تك محتوا

استراتژي محتوا نويسي يعني، پيام ها ، رسانه ها ، نحوه نوشتاري و سبك نوشتاري شما است .

براي اينكه بتوانيد يك استراتژي خوب براي توليد محتوا داشته باشيد ، ابتدا بايد به سؤالاتي نظير زير پاسخ دهيد :

در هر بخش از محتوا مي خواهيد چه پيام هايي را منتقل كنيد و هر كدام از اين ها چه تأثيري بر هدف نهايي شما دارند ؟

پيام هاي كليدي گروه يا شركت شما چيست ؟

از چه رسانه هايي مي خواهيد استفاده كنيد ؟

محتوا را از چه طريقي و با چه ابزارهايي منتشر كنيم ؟

محتوا تمام چيزي است كه داخل سايت شما براي مخاطب نمايش داده مي شود مانند :

چارت ها و آمارها

تصاوير گرافيكي

متن

جداول

فرم ها

فايل هاي صوتي

فايلهاي پي دي اف

ويدئو ها

بلاگ ها

انجمن

استراتژي توليد محتوا شامل تمامي كانال هاي ارتباطي مي شود 

همواره به اين نكته توجه كنيد كه محتوا يعني ارتباط و مكالمه با مخاطب بنابراين اگر نتوانيد با مخاطب خودتان بخوبي مكالمه داشته باشيد و در صورتي كه نتوانيد ارتباط خوبي با آنان برقرار كنيد مطمئناً آن ها به سايت شما علاقه مند نخواهند شد .

اما در استراتژي محتوا نويسي مهم ترين بخش بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو يا سئو مي باشد . علاوه بر اينكه محتواي خودتان را براي مخاطب مي نويسيد بايد به گونه اي بنويسيد كه موتورهاي جستجو نيز بتوانند آن را به خوبي در كنند و ترافيك مورد نظر را در اختيار شما قرار دهند.

در مقالات بعدي در مورد نحوه نوشتن محتوايي كه گوگل را به سايت شما علاقه مند مي كند مي نويسيم.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۵:۲۴ توسط:كامبيز موضوع:

طراحي سايت خودرو

طراحي سايت خودرو براي مشاغل و حرفه هايي مانند نمايشگاه ها و بنگاه هاي خودرو، نمايندگي ها، مكانيك ها، قطعه سازان، لوازم يدكي و اسپورت خودرو مناسب است.بيش از صد نوع صنعت و صنف با خودرو مرتبط مي باشند: خودرو سازان، توليدكنندگان و فروشندگان لوازم يدكي، روغن موتور، تاير، نمايندگي هاي فروش و … از همين رو طراحي سايت خودرو دامنه گسترده و متنوعي از انواع طراحي سايت ها براي هر كدام از مشاغل مرتبط با خودرو را شامل مي گردد.

قبل از هر چيز توجه به اين موضوع بسيار حائز اهميت است كه طراحي سايت به مانند تمام حرفه هاي ديگر در دنياي مدرن امروزي نياز به تخصص هاي حرفه اي دارد. فكر كنم اگر پيش از هر چيز ابتدا شاخصه هاي طراحي سايت حرفه اي و طراحي سايت شركتي را بدانيد با ديد بهتري اقدام به طراحي سايت خود خواهيد كرد.

طراحي سايت خودرو با نگاهي به صنعت خودرو

صنعت خودرو در جهان بعد از صنعت پتروشيمي و گاه همپاي آن يكي از صنايع مهم و كليدي در جهان محسوب مي گردد. روز به روز خطوط خودرو سازي و همچنين لوازم جانبي و يدكي آن پيشرفت هاي قابل چشمگيري داشته است. به گونه اي كه همواره شاهد نوآوري ها و فناوري هاي جديد در اين عرصه هستيم.

صنعت خودرو يكي از صنايع پُر رونق در دنيا مي باشد. امروزه سازندگان و فروشندگان خودرو، لوازم يدكي و قطعات جهت فروش و عرضه خدمات خود به عرصه ي اينترنت روي آورده اند و براي تبليغات محصولات خود دست به طراحي سايت زده اند.

وب سايت خودرو مي تواند داراي قسمت هايي من جمله : اطلاعات خودرو، خريد و فروش خودرو (نيازمندي ها)، معرفي و عرضه آخرين قطعات و لوازم يدكي توليدي براي خودروها و نحوه كاركرد آنها باشد.

تبليغات درون متني/

اگر تمايل داريد براي شركت خود اقدام به طراحي سايت ارزان كنيد پيشنهاد مي كنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحي سايت فروشگاهي  و  طراحي سايت شركتي را مطالعه كنيد. من به شما پيشنهاد مي كنم خدمات طراحي سايت پيام آوا را براي اين كار نگاه كنيد. شركت پيام آوا بهترين و با كيفيت ترين خدمات طراحي سايت را در قالب طراحي سايت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه مي كند.

تبليغات درون متني

 طراحي سايت ماشين

طراحي سايت خودرو ،  طراحي سايت معاوضه خودرو ، طراحي سايت لوازم اسپورت خودرو ، طراحي وب سايت نمايشگاه خودرو ، طراحي سايت فروش خودرو ، طراحي سايت قطعات و لوازم يدكي خودرو ، طراحي سايت اطلاعات فني ، طراحي سايت قيمت خودرو همگي مي توانند در حيطه طراحي سايت ماشين اجرا و پياده سازي گردند.

طراحي وب سايت هاي خريد و فروش ماشين

وب سايت هاي خريد و فروش اينترنتي خودرو به منزله  نمايشگاه هاي آنلاين مي باشند كه خريداران را به فروشندگان معرفي مي نمايند. خريداران مي توانند با يك جستجو جوي كوتاه در اين وب سايت ها خودروهاي فروشي مورد نظر خود را بيابند و جهت خريد خودرو با فروشندگان تماس بگيرند. اطلاع از آخرين قيمت ها، مشاوره آنلاين و آشنايي با مشخصات فني خودروهاي موجود و بسياري امكانات مفيد ديگراز جمله سرويس هاي اينگونه سايت ها است. بايستي اين را مد نظر قرار داد كه افراد با مراجعه به اينگونه سايت ها حتي اگر خودرويي را به صورت آنلاين نخرند براي مطلع شدن از قيمت و نيز آگاهي از اطلاعات فني خودرو، كاربر سايت هاي نمايشگاه آنلاين خواهند شد.

امكانات ارائه شده در طراحي  سايت خودرو

  • بخش درباره ما
  •  طراحي صفحه تماس با ما
  • طراحي صفحه تصاوير و توضيحات خودرو
  • طراحي صفحه اخبار
  • طراحي صفحه مقالات
  • طراحي صفحه گالري
  •  طراحي سايت خودرو فروش آنلاين
  • سيستم ارسال پيامك
  • طراحي صفحه محبوب ترين ها

طراحي سايت خودرو حرفه اي

تبليغات ميان متني

سئو سايت براي موتورهاي جست و جو و همچنين  تبليغات گوگل  از جمله مهمترين روش ها براي بيشتر ديده شدن سايت شما به حساب مي آيد. شركت پيام آوا خدمات طراحي سايت تهران و سئو را با مناسب ترين قيمت به شما ارائه مي دهد. بازاريابي و تبليغات به ركن اساسي جامعه امروز ما تبديل شده است.

تبليغات ميان متني

چرا طراحي سايت خودرو را به پيام آوا بسپاريم؟

شركت پيام آوا با طراحي سايت خودرو ، طراحي سايت خريد و فروش خودرو به صورت آنلاين و بهينه سازي آن در موتورهاي جستجو مانند گوگل بازديدكنندگان بسياري را براي سايت شما جمع خواهد نمود و اين امر علاوه بر آنكه موجب رونق كسب و كار شما خواهد گرديد از طريق افزايش بازديدگنندگان و افزايش رتبه وب سايت، بسياري از شركت ها خواهان انجام تبليغات گسترده در وب سايت شما خواهند بود و اين مورد تنها مي تواند سود قابل توجهي را نصيب شما گرداند.

نكته اساسي اين است كه مشاغل ديگر نيز در دنياي مدرن امروز به مانند هر واحد تجاري نياز به طراحي سايت خواهند داشت. براي مثال مشاغل سنتي مانند خشكبار (طراحي سايت خشكبار) يا توليد چرم  و مشاغل مدرني مانند بيمه و بورس يا مشاغل مرتبط با خودروسازي  نيز نياز به طراحي سايت خواهند داشت. پيام آوا مي تواند به شما در هر شغل و حرفه اي كه هستيد بهترين طراحي سايت را ارائه كند.

از سوي ديگر همچنانكه اين روزها بحث بر سر  روش هاي بهينه سازي سايت زياد شده است پيام آوا نيز به صورت تخصصي به اين موضوع توجه ويژه دارد. سئو سايت ها با كاربري هاي مختلف بر اساس الگوريتم هاي موتورهاي جستجو بسيار حائز اهميت است چرا كه از اين طريق آمار بازديد و ترافيك سايت  بالا رفته و خواسته هاي مديران سايت تامين مي گردد كه پيام آوا در طراحي سايت خودرو به اين اصل مهم توجه ويژه دارد.

 

پيام آوا با طراحي سايت كاربر پسند و با ظاهري چشمگير و همچنين امكان بروز رساني آن موجب مي گردد تا سايت شما هميشه فعال و در معرض ديد بوده و نسبت به رقبا از جايگاه بالاتري برخوردار باشد. پيام آوا همچنين مي تواند با هزينه هاي اندك تبليغات گوگل را براي سايت شما انجام دهد تا از همان روزهاي نخست بارگزاري سايتتان در رتبه هاي برتر گوگل ديده شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۴:۱۴ توسط:كامبيز موضوع:

11 روش توليد محتوا براي كسب اعتبار در فضاي اينترنت

به راستي منظور افراد از داشتن اعتبار در فضاي اينترنت چيست ؟ آيا اين اعتبار در فضاي اينترنت ممكن است ،كه بازاريابان و صاحبان كسب و كار به دنبال اين اعتبار در فضاي اينترنت هستند و با رقباي خود در كسب اعتبار بالاتر به رقابت ميپردازند ؟ و با رعايت چه نكاتي ميتوان اين اعتبار را در فضاي اينترنت بدست آورد و ارتقا داد ؟

 

داشتن اعتبار در فضاي اينترنت بدين معني است كه شما نه تنها در فضاي اينترنت در موضوع خاص پيشرو و صاحب نظر هستيد بلكه شما انتشار دهنده ي آن موضوع خاص در ميان كاربران آنلاين خواهيد بود.دليلي نيز كه باعث مي شود شركت هاي مختلف به رقابت در اين خصوص بپردازند اين است كه موتورهاي جستجو و مشتريان فعلي اين موضوع را تشخيص دهند و در نتيجه مشتريان جديد و درآمد بيشتر از اين طريق بدست آورند.

يكي از ساده ترين راه ها براي ايجاد اعتبار در فضاي اينترنت توليد محتوا خواهد بود اما در توليد محتوا بايد به مواردي توجه نمود.

article_image_one_8.jpg

۱) محتوا با جنبه ي اطلاع رساني ايجاد كنيد.

يك روش بسيار عالي براي ايجاد اعتبار اين است كه محتوا را با هدف آموزش به افراد ايجاد كنيد. هنگامي كه افراد از آموزش هاي شما استفاده كردند و به نتيجه ي مطلوب رسيدند مجددا به وب سايت شما بر خواهند گشت و اين موضوع براي وضعيت اعتبار شما در موتورهاي جستجو مفيد خواهد بود.

۲) محتواي ويژه ايجاد كنيد.

سعي كنيد در مواردي توليد محتوا كنيد كه خود در آن مورد داراي علم كافي هستيد. درست است كه مخاطبان شما كاهش پيدا خواهند كرد اما به تدريج اعتبار و مخاطبان شما در آن زمينه ي خاص افزايش يافته و در آينده مي توانيد زمينه هاي بيشتري را تحت پوشش قرار دهيد.

۳) در مورد وقايع كسب و كار خود به روز باشيد و مطلب بنويسيد.

سعي كنيد در مورد وقايعي كه در صنعت مربوط به كسب و كار شما اتفاق مي افتد به روز باشيد و در اين خصوص مطلب بنويسيد و اين مورد را به ياد داشته باشيد كه موتورهاي جستجو به آن دسته از توليد كنندگان محتوا بهاي بيشتري مي دهند كه جزو اولين افرادي باشند كه به انتشار اخبار و وقايع مي پردازند.

۴) به زبان ساده بنويسيد.

سعي كنيد محتوا را به زبان ساده و قابل فهم بنويسيد.در صورت انتشار مطالب نامفهوم ممكن است مخاطبان خود را از دست بدهيد.

۵) نمونه هاي كاري را اطلاع رساني كنيد.

از مشتريان خود در ايجاد محتوا كمك بخواهيد بدين معني كه اقداماتي را كه براي رفع مشكل آنان انجام داده ايد به اطلاع ديگران برسانيد.

۶) همايش ها ، كنفرانس ها و كارگاه هاي آموزشي ترتيب دهيد.

ممكن است همه ي مشتريان شما از روش هاي اطلاع رساني يكسان ، استقبال نكنند و اطلاع رساني از طريق شنيدن را به خواندن ترجيح دهند پس سعي كنيد روش هاي اطلاع رساني در قالب همايش ، كنفرانس و يا كارگاه هاي آموزشي را نيز در دستور كار قرار دهيد.

۷) محتواي طولاني تر نيز بنويسيد.

علاوه بر مطالبي كه در وبلاگ و شبكه هاي اجتماعي منتشر مي كنيد سعي كنيد مطالب طولاني تر مانند نوشتن يك كتاب الكترونيكي ، راهنما هاي استفاده و مواردي ازاين نوع را نيز مد نظر قرار دهيد. چون اين گونه از محتوا قابليت دانلود توسط كاربران و اشتراك گذاري در شبكه هاي اجتماعي را خواهد داشت.

۸) در وبلاگ هاي ديگر نيز به عنوان مهمان مطلب بنويسيد.

با اين كار شما خود را به مخاطبان جديد معرفي مي كنيد و لينك هاي بازگشتي به وب سايت خود را افزايش مي دهيد و اعتبار خود را در ميان خوانندگان مقالات اينترنتي افزايش مي دهيد.

۹) لينك هاي بازگشتي به وب سايت خود را افزايش دهيد.

به منظور كسب اعتبار سعي كنيد تا جايي كه مي توانيد در وب سايت هاي معتبر لينك بازگشتي به وب سايت خود داشته باشيد. بدين معني كه اگر مطالب با ارزش منتشر كنيد وب سايت هاي ديگر ، لينك مطالب وب سايت شما را در وب سايت خود قرار مي دهند و بدين ترتيب رتبه وب سايت شما در موتورهاي جستجو افزايش خواهد يافت.

۱۰) در رسانه هاي اجتماعي فعال باشيد.

كاربران از طرق مختلف از مطالب وب سايت شما مطلع مي شوند. بعضي به وب سايت شما مراجعه مي كنند ، بعضي در خبرنامه وب سايت شما عضو مي شوند و بعضي نيز از طريق رسانه هاي اجتماعي به محتواي ايجاد شده توسط شما دسترسي پيدا مي كنند. پس سعي كنيد در بحث هاي مربوط به موضوعات مطرح شده در شبكه هاي اجتماعي مورد علاقه كاربران وب سايت خود شركت كنيد و در خصوص استفاده از شبكه هاي اجتماعي فعاليت لازم را داشته باشيد.

۱۱) يك منبع معتبر در ايجاد محتوا باشيد.

سعي كنيد در ايجاد محتوا از استفاده از مطالب غير ضروري و تبليغات محصولات وخدمات شركت هاي ديگر بپرهيزيد و تمركز خود را در ايجاد بهترين مطالب معطوف نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۸:۳۸ توسط:كامبيز موضوع: