دوربين مداربسته / نصب دوربين مداربسته دوربين مداربسته / نصب دوربين مداربسته .

دوربين مداربسته / نصب دوربين مداربسته

انكر تكست (Anchor Text) چيست ؟

فرقي ندارد چند سال در زمينه سئو فعال بوده ايد يا چند روز؛ مطمئنا نام انكرتكست به گوشتان خورده است. در واقع هر بك لينكي كه ايجاد/دريافت مي كنيم، با خودش متن لنگري را به همراه دارد كه مي تواند در رتبه ما روي آن كلمه كليدي تاثير بگذارد.

 

انكر تكست چيست؟

انكر تكست كلمات قابل مشاهده اي هستند كه لينك ها هنگام اتصال به يك سند يا مكان ديگر در وب نمايش داده ميشوند. متني قابل كليك و لينك دار. معمولا به رنگ آبي و زيرخط دار هستند. اما شما مي توانيد در وب سايت خود رنگ لينك ها را از طريق HTML، CSS تغيير دهيد.

اهميت اين متن لنگر آنقدري بالاست كه مي تواند باعث افزايش رتبه شما در نتايج جست وجوي گوگل شود و يا به خاطر زياده روي در استفاده از آن و بهينه سازي بيش از حد آن (Over Optimization)، باعث جريمه شدن وب سايت شما شود.

مدل هاي مختلف انكر تكست

انكر تكست عمومي (Generic Anchors)

عبارت هايي همچون “اينجا كليك كنيد” ، “ادامه مطلب”، “اطلاعات بيشتر” و جملاتي از اين دست كه به صورت هايپرلينك در وبسايت هاي مختلف ديده ايد از نوع متن لنگرهاي عمومي مي باشند.

انكر تكست نام تجاري (Branded Anchors)

يك انكر تكست نام تجاري هر لينكي است كه از نام تجاري در متن استفاده شود. استفاده از اين نوع متن لنگر آسيبي به سئو شما نخواهد زد مگر اينكه برند شما با كلمه كليدي هدفتان يكسان باشد.

انكر تكست عريان (Naked Link Anchors)

اگر از URL به عنوان لينك در يك متن استفاده شود انكر تكست عريان ناميده مي شود. https://dm.center/fa/ و www.dm.center دو نمونه از Naked Link Anchors هستند.

كلمه كليدي + نام تجاري (Brand + keyword Anchor)

نوع ديگري از انواع انكر تكست ها كه روش مناسبي براي لينك سازي به شمار مي رود، به كار بردن كلمه كليدي به همراه برند در يك متن لنگر مي باشد. عبارت “تبليغات در فضاي ديجيتال با DMC” مثالي از نوع نام «تجاري + كلمه كليدي» است.

انكر تكست تصوير (Image Anchors)

همانطور كه مي دانيد استفاده از تصاوير در ميان متن موجب تعامل بيشتر مخاطب با محتواي شما مي شود. اما براي اينكه گوگل محتواي تصويري شما را شناسايي كند بايد براي آن تگ Alt مشخص كنيد. در يك عكس ، گوگل تگ Alt آن را به عنوان يك انكر تكست مي خواند. بنابراين اگر براي تصاوير خود تگ Alt مشخص نكنيد گوگل محتواي تصويري شما را شناسايي نخواهد كرد.

انكر تكست فهرست بندي معنايي نهفته (LSI Anchors)

Latent Semantic Indexing ) LSI ) كه “فهرست بندي معنايي نهفته” ترجمه شده است به نوعي از متن لنگر اشاره دارد كه در متن انكر تكست خود از كلمه يا عبارتي مترادف با كلمه كليدي مورد نظرتان يا از مشتقات آن استفاده كنيد. به عنوان مثال اگر “تبليغات” كلمه كليدي شماست، لينك LSI آن مي تواند عباراتي همچون ” تبليغات آنلاين” ، “بازاريابي آنلاين” يا ” تبليغات اينترنتي” باشد.
با استفاده از اين نوع متن لنگر، اگر كاربري كلمه “تبليغات” را در گوگل جستجو كند، در انتهاي صفحه نتايج، جستجوهاي مرتبط با آن براي او نمايش داده مي شوند.

انكر تكست Partial Match

اگر در متني كه قصد داريد تبديل به لينك شود، كلمه كليدي مورد هدفتان به صورت جزئي به كار برود به عنوان Partial Match شناخته مي شود. براي مثال اگر “لينك سازي” كلمه كليدي مورد نظر شماست در قالب اين نوع از متن لنگر عبارت شما به صورت “اطلاعات بيشتر در مورد لينك سازي” مي تواند نوشته شود.

انكر تكست طولاني (Long Tail Anchors)

اين نوع از متن لنگر شبيه به Partial Match است با اين تفاوت كه Long Tail Anchors طولاني تر مي باشد. براي مثال لينك همه شما ۵ اشتباه رايج در سئو انجام مي دهيد انكر تكست طولاني دارد.

انكر تكست Exact Match

در ميان انواع انكر تكست ها Exact Match مهم ترين آنها به شمار مي رود؛ اما با وجود قدرت زياد اين متن لنگر براي تقويت سئوي شما، اگر به طور افراطي از آن استفاده شود گوگل وبسايت شما را جريمه خواهد كرد. همان طور كه از نام اين متن لينك مشخص است، عبارت لينك شما در Exact Match بايد دقيقا با كليد واژه هدفتان مطابقت داشته باشد. براي مثال اگر كلمه كليدي شما ” تبليغات اينترنتي” باشد، متن لنگر شما نيز “تبليغات اينترنتي” خواهد بود. از آنجايي كه Exact Match تاثير زيادي در سئو دارد توصيه مي شود لينك هاي با كيفيت خود را در قالب اين نوع متن لنگر قرار دهيد.

 

با توجه به اينكه انكر تكست براي موتورهاي جستجو بسيار مهم بوده و مي تواند تغييراتي را در رتبه بندي صفحات وب سايت شما ايجاد كند، بايد مراقب باشيد كه از چه عنواني و به چه تعداد در سايت خود استفاده مي كنيد. زيرا استفاده بيش از حد از متن لنگر با يك عنوان و به يك صفحه خاص از وب سايت مي تواند به همان اندازه كه مفيد است زيان بار نيز شود، بنابراين بايد به دنبال يك استراتژي خوب در اين زمينه باشيد.

 

تبليغات ميان متني

درب شيشه اي  يكي از ملزومات دكوراسيون لوكس و مدرن ساختمان هاي امروز به حساب مي آيند. قيمت درب شيشه اي  را در سايت قائم الكتريك مشاهده كنيد. همچنين درب ورودي ساختمان ها نيز براي حفظ امنيت عبور و مرور نيازمند تجهيزات راهبند  است. قيمت راهبند  را از قائم الكترونيك به راحتي دريافت كنيدتيم نكته عمومي و عاميانه اين است كه در شيشه اي يا همان درب شيشه اي به درب اتوماتيك شيشه اي اشاره دارند.  درب شيشه اي اتوماتيك   در انواع مختلف را از قائم الكترونيك بخواهيد.

تبليغات ميان متني

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنين مي توانيد كركره برقي و  قيمت كركره برقي  و پرده برقي  را در وبسايت قائم الكترونيك و از كارشناسان اين شركت استعلام كنيد. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزيزان هستيم. هموطنان ايراني همچنين مي توانند انواع  جك برقي و قيمت جك برقي را در سايت  قائم الكترونيك دنبال كنند.

همچنين مي توانيد براي آگاهي از قيمت هاي راهبند ستوني و راهبند بازويي با كارشناسان شركت قائم الكترونيك تماس بگيريد.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۵:۵۸ توسط:كامبيز موضوع:

قدم هاي نخست براي شروع تبليغ در گوگل

فرض كنيد مدير عامل شركت از شما خواسته است اكانت گوگل ادوردز شركتتان را ايجاد كنيد. در چنين شرايطي احساس اضطراب و استرس اولين چيزي است كه به سراغ تان مي آيد. اما نيازي نيست زياد نگران باشيد.ايجاد اكانت گوگل ادوردز آنقدرها كه شما فكر مي كنيد سخت و دشوار نيست.

 

قبل از اينكه بخواهيد تبليغ در گوگل ادوردز را آغاز كنيد بايد اكانت خود را بسازيد. تنظيم و راه اندازي كمپين در گوگل ادوردز بسيار ساده و آسان است و تنها چند دقيقه زمان مي برد. بعد از ايجاد اكانت بايد برخي از موارد اصلي همچون بودجه، موقعيت، ناحيه زماني، نوع كمپين و غيره را مشخص نماييد.

براي انتخاب نوع كمپين در گوگل ادورز شما مي توانيد با استفاده از دو روش تبليغاتي، تبليغ خود را نمايش دهيد:

شبكه جستجو (Search Network)

در اين شبكه تبليغ كنندگان مي توانند بر روي كليدواژه هايي سرمايه گذاري كنند كه به كسب و كارشان مرتبط است. در اين شرايط شانس نمايش تبليغ براي افرادي كه اين كليدواژه ها را در گوگل به عنوان بخشي از كوئري جستجو وارد مي كنندبسيار بالاست. تبليغات كليكي (PPC) به عنوان جستجوي پولي نيز شناخته شده است.

شبكه نمايش (Display Network)

شبكه نمايش به تبليغ كنندگان اجازه مي دهد تبليغات بصري با سبك بنري را در وب سايت هايي قرار دهند كه بخشي از اين شبكه استشبكه نمايش گوگل تقريبا به 90 درصد از كاربران اينترنت دسترسي دارد. اگرچه هر دو كمپينِ نمايش و جستجو توسط گوگل ادوردز مديريت مي شود اما واژه ادوردز معمولا براي شبكه جستجو به كار مي رود. بازاريابان ديجيتال معمولا شبكه نمايش را با همين نام (Display) اطلاق مي كنند.

 

 

شما بعد از ساخت اكانت به سراغ ساخت قسمت هاي بعدي مي رويد:

1- كمپين ها (Campaigns) به طور معمول هر اكانت از يك يا چند كمپين و هر كمپين از يك يا چند ادگروپ تشكيل مي شود. بعد ساخت كمپين و ادگروپ هاي خود به سراغ پيدا كردن كلمات كليدي برويد.

2- گروه هاي تبليغاتي (Ad Groups) در هر كمپيني، شما گروه هاي تبليغاتي مرتبط را ايجاد خواهيد كرد كه بسيار خاص خواهد بود. هيچ عدد و تعداد پيشنهادي براي گروه هاي تبليغاتي در هر كمپين وجود ندارد اما مي توان آن را مديريت كرد. اين گزينه ممكن است بودجه تبليغاتي شما را در سرتاسر گروه هاي تبليغاتي متعدد، كلمات كليدي، تبليغات و صفحات فرود تحت تاثير قرار دهد. به خاطر داشته باشيد كه گروه هاي تبليغاتي در برگيرنده كلمات كليدي (بيشتر از 10 الي 20 مورد پيشنهاد نمي شود) است. اين كلمات كليدي مي تواند تبليغ متني شما را آغاز كند و سپس مخاطب را به صفحه فرود مناسب هدايت نمايد.

3- كلمات كليدي (Keywords) : شما يك سري كلمات كليدي انتخاب مي كنيد كه اگر كاربران آن ها را جستجو كنند در نتايج جستجو شما را مشاهده مي كنند. براي هر يك از كلمه هاي انتخابي خود مي توانيد لينكي جدا مشخص كنيد كه با كليك به روي آن به لينك مشخص بروند،. اگر كاربري يكي از واژه هاي مورد نظر شما را در گوگل جستجو كند، آگهي شما براي آن كاربر نمايش داده مي شود.

4- كليدواژه هاي منفي (Negative Keywords) : اين گزينه عمدتا توسط تبليغ كنندگان ناديده گرفته مي شود اما بايد به درستي تنظيم گردد تا از صرف هزينه هاي بسيار زياد در مورد جستجوهاي نامرتبط جلوگيري شود. به خصوص اگر از كليدواژه هاي اصلاح شده با انطباق گسترده استفاده مي كنيد ممكن است با جستجوهاي نامرتبطي روبرو شويد كه با تبليغ و كلمات كليدي شما هماهنگ اند اما نمي توانند ترافيك هدفمندي برايتان فراهم آورند. سعي كنيد ليست كليدواژه هاي منفي خود را ايجاد كنيد و گزارش كوئري هاي جستجو شده را بررسي نماييد. در اين شرايط قادر خواهيد بود كلمات كليدي منفي بيشتري شناسايي نماييد.

5- متن تبليغ (Ad Text) حال بايد در هنگام سرچ اين كلمه متن تبليغي مناسب با كلمه نمايش داده شود. در گوگل ادوردز تبليغ به شكل متن كوتاهي ظاهر مي شود كه در برگيرنده دو عنوان، توضيحات و آدرس سايت يا URL سايت يا صفحه خاصي از سايت است.

6- صفحات فرود (Landing Pages) : آخرين گزينه اي كه بررسي مي كنيم، صفحات فرود است. صفحه فرود مقصدي است كه هر تبليغ، جستجو كننده را به آن هدايت خواهد كرد )احتمالا صفحه اي در سايت با پيشنهادات مرتبط يا Call to action ).توصيه مي كنم به هنگام طراحي صفحه فرود خود بسيار استراتژيك عمل كنيد. اطمينان حاصل نماييد كه هر تبليغ به يك صفحه مرتبط مي رسد كه نه تنها كليدواژه هاي سرمايه گذاري شده را در آن گروه تبليغاتي نشان مي دهد بلكه متن تبليغاتي نشان داده شده در نتايج موتورهاي جستجو را به نمايش مي گذارد. مرتبط بودن صفحه فرود و بهينه سازي آن براي موفقيت در PPC بسيار ضروري است.

 

به ياد داشته باشيد هيچ وقت در ماه اول، ادوردز را قضاوت نكنيد زيرا در ماه اول شما فقط هزينه پرداخت مي كنيد. در ماه دوم اين هزينه كاهش پيدا مي كند و در ماه سوم شما شاهد بازگشت هزينه مي باشيد.

 

  1. https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=12089
  2. https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=432260
  3. https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=10889845
  4. http://lib.akb.nis.edu.kz/user/blane6895/
  5. http://old.kam-pod.gov.ua/user/blane6895/
  6. http://ipi.tspu.edu.ru/user/blane6895/
  7. http://hometown.scau.edu.cn/bbs/home.php?mod=space&uid=715250
  8. http://club.kedo.gov.cn/home.php?mod=space&uid=539219&do=profile&from=space
  9. http://cqb.pku.edu.cn/bbs/forum.php?mod=viewthread&tid=1809&extra
  10. http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=147515
  11. http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=287187
  12. https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/889578.page
  13. http://wikichinese.ice.ntnu.edu.tw/wikichinese/index.php?title=%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85%E8%A8%8E%E8%AB%96:Blane6895
  14. http://cimac.edu.mx/portalpadres/blane6895/
  15. https://ceti.edu.gt/members/blane6895/profile/
  16. http://learn.smc.edu.ng/members/blane6895/
  17. http://mp.antioquiatic.edu.co/268857-john-blane
  18. http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/197694/Default.aspx
  19. http://www.vec.go.th/UserProfile/tabid/57/userId/41289/language/en-US/Default.aspx
  20.  

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۴:۲۹ توسط:كامبيز موضوع:

رنگ وب سايت و جادوي موثر آن بر كاربران

رنگ وب سايت تاثير بسيار زيادي در جذب مخاطب و ماندگاري وي در وبسايت شما دارد . در زمان انتخاب رنگ براي وبسايت بايد آيتم هاي مهمي مثل توجه به فرهنگ مخاطبان هدف، جذابيت رنگ بندي و تاثير مثبت و يا منفي ناشي از انتخاب رنگ مناسب، مورد توجه قرار گيرد.اگر شما نمدانيد چه رنگي براي وب سايتتان مناسب است، خواندن اين مقاله را از دست ندهيد .

 

انتخاب يك طرح رنگ بندي مناسب براي وب سايت شما ممكن است كار سختي به نظر برسد. به خصوص اگر شما در مورد قابليت هاي هماهنگي خود اطمينان نداريد و يا احساس مي كنيد يك طراح ماهر نيستيد.
فكركنيد كه مشتري شما كمي كوررنگي دارد ، حال بايد چه كار كنيد؟
چه رنگي را براي وب سايت خود و براي آرم و لوگو استفاده كنيد؟
آيا مي دانيد كه چگونه بايد رنگ هاي تكميلي را با هم تركيب كنيد؟
براي كدام بخش از وب سايت بايد از چه رنگ هايي استفاده كنيد؟

سعي كنيد از تركيب هاي مناسب در رنگ بندي وب سايت استفاده كنيد. اگر از برخي رنگ ها در طراحي وب سايت خود اجتناب كنيد ممكن است سايت زيبا به نظر نيايد و نا اميد كننده باشد همچنين اگر از برخي رنگ ها نيز بيش از حد استفاده كنيد باز هم ظاهر وب سايت نا اميد كننده و غير جذاب باشد كه هر دو مي تواند باعث شود كه مشتريان شما فرار كنند.

علاوه بر انتخاب قالب مناسب شما بايد بتوانيد كه رنگ بندي مناسب را نيز در طراحي سايت خود داشته باشيد. يادگيري نحوه انتخاب رنگ مناسب در وب سايت ، يكي از مهمترين چالش هايي است كه هر صاحب وب سايتي مي تواند داشته باشد. به خصوص اگر كسي صلاحيت انتخاب رنگ هاي مناسب را نداشته باشد.

زماني كه مي خواهيد سايتي جذاب طراحي كنيد ، استفاده از رنگ ها مي تواند تاثير به سزايي در آن داشته باشد. بنابراين ما در اينجا به صورت قدم به قدم شما را راهنمايي مي كنيم:
1. رنگ مناسب براي وب سايت و نام تجاري خود استفاده كنيد.
2. تركيب رنگ هاي مكمل را براي ايجا د رنگ هاي كامل در وب سايت خود استفاده كنيد.
3. يك رنگ پس زمينه مناسب براي وب سايت خود انتخاب كنيد.
4. استفاده از رنگ هاي مناسب در مكان هاي صحيح در وب سايت خود.

چگونه رنگ ها مي توانند وب سايت شما و هويت نام تجاري شما را بهبود ببخشند؟
براي مثال، زماني كه مي خواهيد به كوكاكولا فكر كنيد اولين چيزي كه به نظرتان مي رسد چيست؟خوب ممكن است يك قوطي نوشابه پر از يخ به نظرتان برسد. سپس يك تصوير از نماد قرمز كوكاكولا به نظرتان بيايد. هر شخصي كه به كوكاكولا فكر كند، ممكن است رنگ قرمز به نظر او بيايد.آيا شما فكر مي كنيد، كوكاكولا به صورت تصادفي رنگ قرمز را براي نام تجاري خود انتخاب كرده است؟

رنگ قرمز دو هدف حياتي دارد:
- رنگ قرمز رنگ آتشي است و باعث مي شود كه از رقباي خود در قفسه هاي فروشگاه متمايز شود.
- هر رنگي داراي احساسات مختلفي است كه به آنها وابسته هستند. هنگامي كه مردم رنگ قرمز را مي بينند، پاسخ هاي احساسي مانند هيجان، جسارت، عشق و شور را در ذهن آنها به وجود مي آورد. اين دقيقا همان احساسي است كه كوكاكولا مي خواهد در شما به وجود بيايد.

زماني كه شما رنگي را براي وب سايت خود و يا براي نام تجاري خود انتخاب مي كنيد، تاثير آن بر ذهن مشتري خيلي بيشتر از آن چيزي است كه شما فكر مي كنيد. رنگ ها مي توانند باعث شوند كه نام تجاري شما در ذهن مشتري بماند و يا آن را فراموش كند.

سه مرحله استفاده از رنگ ها به شيوه صحيح در وب سايت شما

در هنگام طراحي وب سايت شما سه رنگ اصلي وجود دارد:
1. انتخاب رنگ غالب به عنوان رنگ نام تجاري شما
2. انتخاب يك يا دو رنگ ديگر براي ايجاد طرح رنگي براي وب سايت شما
3 انتخاب يك رنگ پس زمينه براي تكميل طراحي شما

انتخاب رنگ غالب وب سايت
رنگ غالب، رنگ اصلي وب سايت و نام تجاري شما است مانند رنگ قرمز براي كوكاكولا. اين رنگ باعث مي شود كه هنگامي كه مردم به وب سايت شما مي آيند احساس خاصي نسبت به آن رنگ داشته باشند. زماني كه براي اولين بار كسي به وب سايت شما مي آيد اولين چيزي كه مي بيند رنگ غالب وب سايت شما است. اگر لوگو داريد ، مطمئن شويد كه رنگ غالب وب سايت شما همان رنگ لوگوي شما باشد. اگر در مورد لوگو خود مطمئن نيستيد و يا لوگو نداريد ابتدا يك لوگو بسازيد.

معني رنگ ها : نحوه انتخاب رنگ مناسب براي وب سايت شما
شركت هاي بزرگ رنگ نام تجاري خود را به صورت تصادفي انتخاب نمي كنند. اين استراتژي به عنوان بخشي از طرح هاي بازاريابي مورد استفاده قرار مي گيرد. از رنگ غالب خود در تعداد محدودي از مكان هايي كه مي خواهيد مورد توجه بازديدكنندگانتان باشد، استفاده كنيد . يا از رنگ هاي غالب براي دكمه هاي خاص مانند شماره تماس ، فرم تماس، ثبت نام و غيره.اساسا، رنگ غالب شما بايد در برجسته ترين جايي كه مشتريان مي بينند، قرار بگيرد.

رنگ تكميلي خود را انتخاب كنيد
اينكه فقط در كل وب سايت شما از يك رنگ استفاده كنيد بسيار خسته كننده است. براي طراحي جالب ، شما نياز به رنگ هاي مكمل داريد. زماني كه شما رنگ هاي غالب خود را انتخاب مي كنيد بهتر است كه رنگ هاي مكمل خود را نيز با توجه به رنگ غالب انتخاب كنيد. حال كه رنگ هاي مكمل خود را داريد مي توانيد از آنها در برجسته كردن اطلاعات ثانويه در صفحات وب سايت خود استفاده كنيد. به عنوان مثال آنها ممكن است زير نويس، دكمه هاي ثانويه، جعبه اطلاعات و غيره باشند.

رنگ پس زمينه وب سايت خود را انتخاب كنيد
آيا تا به حال تجربه نقاشي كردن يك خانه را داريد؟ اگر داريد ، مي دانيد كه براي ديوارها بايد رنگ پيدا كرد. رنگ ديوارها بايد به اندازه كافي تسكين دهنده باشد تا به شما احساس آرامش دهد، در عين حال نمي خواهيد كه رنگ خيلي خسته كننده باشد. انتخاب يك رنگ پس زمينه بسيار شبيه به انتخاب رنگ براي ديوارها است. به عنوان مثال براي يك مغازه خرده فروشي پوشاك، مي خواهيد از رنگ هاي تند استفاده كنيد كه توجه مشتريان را بيشتر جلب كند. شما مي خواهيد رنگ قفسه ها را طوري تنظيم كنيد كه با قفسه ها جوري ست باشد كه مشتريان بلافاصله پس از اينكه وارد مغازه شدند ، توجه شان به قفسه ها جلب شود. در مقابل، شايد شما خانه اي در محلي خلوت داشته باشيد كه دوست داشته باشيد تعطيلات به آنجا برويد و در آن استراحت كنيد و در آنجا آرامش داشته باشيد. شما مي خواهيد از رنگ هايي استفاده كنيد كه آرام و آرامش بخش باشد. بنابراين از تركيب رنگ هاي ملايم و آرام استفاده مي كنيد.

رنگ پس زمينه وب سايت شما ، به آنچه كه بازديدكنندگان شما بر روي آن تمركز مي كنند بستگي دارد.

وب سايت هاي اطلاعاتي و وب سايت هاي تجارت الكترونيك

آيا تا به حال متوجه شده ايد كه بيشتر وب سايت هاي اطلاعات و يا وب سايت هاي تجارت الكترونيك معمولا از رنگ هاي سفيد يا رنگ هاي پس زمينه استفاده مي كنند؟ اين كار به اين دليل است كه هدف اين نوع وب سايت ها تبليغ ايده و يا محصول است.

مهمتر از طراحي وب تمركز بر روي محتوا و محصولات است. رنگ پس زمينه تنها براي كمك كردن به اينكه محتواي شما بهتر ديده شود. بهترين طرح رنگي براي استفاده در وب سايت هاي اطلاعاتي و تجارت الكترونيك يك زمينه سفيد و يا روشن است كه داراي رنگ هاي پر رنگ و يا مكمل باشد.

وب سايت هاي شركتي / تجاري
وب سايت هاي تجاري معمولا دو هدف دارد: ارتقاء برند و يا ارتقاء خدمات آن. بسته به اينكه هدف شما چه باشد تركيب رنگ بندي متفاوت خواهد بود.

ارتقاء برند
زماني كه مي خواهيد يك هويت قوي براي نام تجاري ايجاد كنيد، بايد از رنگ هاي غالب براي نام تجاري و يا پس زمينه خود استفاده كنيد (مانند مثالي كه براي كوكاكولا زديم) . هنگامي كه از تنوع رنگ هاي براي رنگ قالب وب سايت و يا نام تجاري خود استفاده مي كنيم، مي توانيد با اين كار نام تجاري خود را در ذهن مشتريانتان به ياد ماندني تر كنيد.

ارتقاء خدمات
اگر مي خواهيد براي خدمات خود به عنواني ارزشي براي كسب و كار خود استفاده كنيد، استفاده از رنگ هاي روشن و يا رنگ هاي ملايم براي پس زمينه پيشنهاد مي شود.

درست مانند محتواي وب سايت هاي تجارت الكترونيك، شما نمي خواهيد كه رنگ پس زمينه كه انتخاب مي كنيد، دور از محتواي شما باشد . بنابراين رنگ پس زمينه بايد بتواند با محتوا ارتباط برقرار كند. با انتخاب يك پس زمينه خنثي يا سفيد، محتواي شما به طور طبيعي جلب توجه بيشتري خواهد كرد.

وب سايت هاي شيك و خلاق بيشتر جذاب هستند
براي وب سايت هاي مورد استفاده در مد، طراحي، رستوران، زيبايي و صنايع ، بيشتر اينجور وب سايت ها مورد استفاده قرار مي گيرند. واقعا هيچ قاعده اي در مورد اينكه از چه تصاويري استفاده مي كنيد وجود ندارد. شما مي توانيد نوار منو مشكي را براي نمايش استفاده كنيد. يا مي توانيد از تمام رنگ هاي رنگين كمان براي ايجاد تصاوير الهام بخش براي پس زمينه استفاده كنيد.هنگامي كه شك داريد از رنگ سفيد يا خاكستري براي رنگ پس زمينه استفاده كنيد. در حالي كه اين رنگ ها ممكن است رنگ هاي الهام بخش باشند و محتواي شما خواهد درخشيد.

نتيجه گيري
انتخاب رنگ مناسب براي وب سايت شما نبايد از روي احساس و يا بر اساس رنگ دلخواه شما باشد. يك طراح وب سايت خوب، هميشه بايد اول مخاطبان خود را مد نظر قرار دهد. رنگ و طراحي را انتخاب كنيد كه براي مخاطبان شما جذابيت داشته باشد. بنابراين با اين كار شما مي توانيد از مخاطبان خود پيشي بگيريد.انتخاب رنگ هاي طرح بندي نبايد تصادفي باشد. در عوض بايد بر اساس مجموعه اي از فعاليت هاي سازمان دهي شده باشد تا بتواند شما را به اهداف خود برساند.

تبليغات ميان متني

درب شيشه اي يكي از ملزومات دكوراسيون لوكس و مدرن ساختمان هاي امروز به حساب مي آيند. قيمت درب شيشه اي را در سايت قائم الكتريك مشاهده كنيد. همچنين درب ورودي ساختمان ها نيز براي حفظ امنيت عبور و مرور نيازمند تجهيزات راهبند است. قيمت راهبند  را از قائم الكترونيك به راحتي دريافت كنيدتيم نكته عمومي و عاميانه اين است كه در شيشه اي يا همان درب شيشه اي به درب اتوماتيك شيشه اي اشاره دارند. درب شيشه اي در انواع مختلف را از قائم الكترونيك بخواهيد.

تبليغات ميان متني

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنين مي توانيد كركره برقي و قيمت كركره برقي  و پرده برقي را در وبسايت قائم الكترونيك و از كارشناسان اين شركت استعلام كنيد. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزيزان هستيم. هموطنان ايراني همچنين مي توانند انواع جك برقي و قيمت جك برقي را در سايت  قائم الكترونيك دنبال كنند.

تبليغات ميان متني

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۲:۳۷ توسط:كامبيز موضوع:

بک لینک -
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
سایت enfejar
سایت جت بت
بهترین سایت پیش بینی فوتبال
سیب بت بدون فیلتر
بازی انفجار
سایت betball90
انفجار آنلاین
جت بت ۹۰
لانا کازینو
betorward
وان ایکس بت
آس ۹۰
جت بت
betforward
river poker
emperor poker
بکس بت
آدرس جدید وان ایکس بت
ماه بت
خرید چک سفید امضاء
بت تایم 90 وی آی پی
وان ایکس بت اصلی
yek bet دانلود برنامه دنس بت شرط بندی بلک جک سایت شرط بندی با واریز مستقیم بت کازینو مجله ی بخت bet303 بت یک جت بت اس نود یک بت یکبت ماف بت بتفیدو plinko بت boro bet بروبت 1x bet اونجا بت پین باهیس شیربت جت بت فارسی بتبال سایت جت بت سایت بت بال نود سایت مگاپاری برنامه جتبت برنامه سیب بت سیب بت دانلود بازی حکم آنلاین irtoto pishbini
سایت بت فوروارد
وانیکس
سایت بت فوروارد
سایت شرط بندی با شارژ 100 تومان