نكات طراحي سايت فوق العاده
چه كار كنيم كه وب سايت ما از هر لحاظ عالي باشد؟
يكي از رايج ترين سؤالاتي كه مشتريان طراحي سايت از ما ميپرسند معمولا حول موضوعاتي مثل؛ چطور يك وب سايت حرفه اي و عالي داشته باشم و آن را ارتقاء دهم؟ در اين مطلب، به مهم ترين مواردي اشاره كرده ايم كه براي دستيابي به اين هدف بايد انجام دهيد.
- 1. برنامه ريزي دقيق براي آموزش، اعتبارسازي و فروش محصولات به مشتريان
با مشتريان ارتباط برقرار كنيد كه هر تعامل و ارتباط اهميت دارد. نقطه تماس با مشتري يعني هرگونه ارتباط و تعاملي كه يك مشتري بالقوه با يك برند در مسير جستجوي خود تا تصميم گرفتن براي خريد در پيش ميگيرند. نقطه تماس آنلاين با وب سايت هر چيزي را شامل ميشود از مشاهده ي يك پست اجتماعي گرفته تا خواندن نقطه نظرات مشتريان در مورد يك كالا يا محصول.
تصميم مشتري مبني بر خريد يك محصول از وب سايت، از ارتباط وي نشأت ميگيرد كه به كمك يك سري نقاط تماس قطعي، پايدار و معتبر شكل گرفته است. اين وظيفه ي شماست كه كاري كنيد مشتري به اطمينان كامل برسد كه وب سايت شما در جهت برآورده سازي انتظارت تلاش ميكند و هر نقطه تماس، انعكاس دقيقي از برند شماست. حتي يك نقطه تماسي كه به شكلي مؤثر با مشتري شما ارتباط برقرار نكند هم ميتواند به روابط شما با مشتري آسيب وارد كند.
طراحي سايت فروشگاهي شركت طراحي وب سايت طراحي وب سايت شركتي
- 2. حساسيت ها را كم كنيد و دوباره همه چيز را ساده طراحي كنيد
طبق يك مقاله اي در Forbes در مورد وب سايت، يك شخص معمولي، قابل اعتماد بودن شخص مقابل را در طي 7 ثانيه قضاوت ميكند. در مورد وب سايت اين عدد به 50/1 ثانيه ميرسد.
زمان زيادي براي اينكه بتوانيد اثرگذاري قوي داشته باشيد نيست درست است؟ استراتژي مناسب را از بين استراتژي هاي اپل و گوگل انتخاب كنيد، وب سايت آنها نمونه ي تمام عيار يك طراحي ساده است. در عصري كه هر كسي ميتواند يك وب سايت را از ويديوهايي با بالاترين كيفيت پر كند، خود را عرضه كنندهاي در نظر بگيريد كه يك وب سايت مينيماليستي با عقيده ي ساده گرايي دارد كه بدون بكارگيري هيچ نوع ترفندي، هنوز هم سعي دارد تا بهترين كارها را ترتيب داده و انتظارت را برآورده سازد.
- 3. سازگاري با تمامي پلتفرم ها
پس خود را شديدا متعهد به انجام كار كرده و براي خود يك وب سايت جذاب و قابل فهم براي كاربران ساختهايد و فورا آن را راه اندازي ميكند. پس از آن، موقعي كه سعي داريد هر كاربري را ترغيب به چك كردن وب سايت خود كنيد، بخش آناليز وب به شما بازديدهايي از دستگاه هاي موبايل و تبلت نشان ميدهد. پس چك كردهايد كه با هر دستگاهي سازگار باشد درسته؟
روش هاي زيادي براي دسترسي به وب سايت وجود دارند. به دقت Google Analytics را چك كنيد كه بازديدكنندگان از كدام مرورگرها و دستگاه ها در حال بازديد از سايت شما هستند. آيا اكثريت بازديدها از طريق دستگاه موبايل است؟ شايد زمان آن رسيده كه ابتدا وب سايت را سازگار با دستگاه هاي موبايل بسازيد و سپس براي نسخه هاي دسكتاپ و ساير دستگاه ها نسخه سازگار ايجاد كنيد. مخاطب خود را بشناسيد و مطمئن باشيد كه وب سايت شما بر روي دستگاه هايي كه كاربرانتان بيشتر از همه براي بازديد وب سايت شما استفاده ميكنند، طبق انتظار عمل ميكند.
- 4. از كد ساده استفاده كنيد
براي اينكه وب سايت شما آينده دار باقي بماند، بايد كليه ي مطالب را دائما آپديت نگه داريد. وقتي كد نويسي هاي سايت خود را بيش از حد پيچيده كنيد قطعا در واكنش سريع نسبت به تقاضاهاي در حال تغيير و نيازهاي مشتريان خود به مشكل خواهيد خورد.
وب سايت را براي همه قابل ديدن كرده و با تمامي پلتفرم ها سازگار كنيد
- 5. امنيت
طبق گفته ي Werner Vogels، مدير ارشد فني آمازون، هر چيزي را رمزگذاري كنيد. اطلاعات رمزگذاري شده نگه داريد تا فقط گيرنده ي مورد نظر آن را دريافت كند، اما گواهينامه ي SSL در وب سايت شما نيز در اعتمادسازي در گروه مشتريان شما تأثيرگذار خواهد بود. مشتريان ميخواهند مطمئن باشند كه وقتي چيزي از وب سايت شما ميخرند، كليه ي اطلاعات شخصي و مالي آنها امن است.
- 6. در جستجوها بتوان سايت را پيدا كرد
عملا ميليون ها و ميليون ها وب سايت در سطح اينترنت وجود دارند پس از كجا ميخواهيد مطمئن باشيد كه سايت شما ديده ميشود؟ آيا ارتباطي با بهينه سازي موتور جستجو يا SEO دارد؟ مشتريان بندرت در صفحاتي بجز صفحه اول گوگل جستجو ميكنند تا به دنبال راهكار در سايتي باشند كه فاقد اعتبار بوده يا وقت آنها را تلف ميكند.
بهينه بودن سايت در جستجوها يعني وقتي مشتريان به دنبال جستجوي راهكاري براي مشكل خود هستند، محتواي شما كه رفع كننده اين مشكل است در معرض ديد آنها قرار گيرد. SEO يك كار بسيار مهمي است كه بايد انجام شود و احتمالا توسط تيمي از متخصصين با تجربه براي اكثر سازمان ها انجام ميگيرد. در صورتي كه با اين موضوع سروكار داريد، حتما در صورت نياز با ما تماس بگيريد و ما سعي ميكنيم راهنمايي هاي لازم براي پيشرفت كردن SEO وب سايت شما ارائه كنيم.
تعرفه طراحي سايت طراحي سايت با وردپرس طراحي سايت پزشكي
- 7. به كمك داده ها تصميمات آگاهانه بگيريد
استفاده از داده ها براي اتخاذ تصميمات آگاهانه از موفقيت سايت شما هم مهمتر است. به كمك نرم افزار قدرتمند و مناسب، ميتوانيد اطلاعات ارزشمندي در مورد مشتريان خود كسب كنيد – بفهميد كه چطور سايت شما را پيدا كردند، چقدر در سايت شما بودند و كي از سايت شما بيرون رفتند. با اطلاع داشتن از اين آمار و ارقامها، ميتوانيد شروع به بهينه سازي سايت خود كنيد تا مشتري ثابت براي خود ايجاد كرده و تعداد آنها را افزايش دهيد.
- 8. چقدر سايت شما سريع عمل مي كند؟
اين مدت زمان توجه بسيار كوتاه بازديدكنندگان يعني صبر نميكنند تا صفحات بارگذاري شوند، مخصوصا روي دستگاه هاي موبايل كه بايد عكس ها را تك تك ورق بزنند تا ببينند و صفحات را بالا و پايين كنند تا لود شود. به كمك ابزارهايي مثل Pingdom ،GTMetrix و WebPageTest ميتوانيد سرعت وب سايت را با ديگران مقايسه كنيد.
سايتي كه سرعت بالايي داشته باشد قطعا در رنكينگ آن در صفحات جستجو هم اثر ميگذارد. موتورهاي جستجو فاكتور زمان بارگذاري را طبق الگوريتم هاي خود ميسنجند تا مطمئن شوند برند آنها تجربه ي خوبي را براي كاربران رقم ميزند. اگر زمان بارگذاري سايت شما بيش از 2 ثانيه طول بكشد، توسط گوگل و كاربران جريمه خواهيد شد. پينگ!
شركت رايان به عنوان يك مجموعه حرفه اي كه كارمندان متخصص در زمينه بازاريابي اينترنتي دارد، به سازمان ها كمك كرده است تا وب سايت خود را بهينه كنند، ترافيك و بازديد ورودي خود را افزايش داده و ساير طرح هاي غير ديجيتالي را مديريت كنند كه باعث شده برند آنها از يك اداره كوچك به برندهاي ملي تبديل شود كه نسبت به بزرگترين رقيبان خود پيشي گرفته اند. ما نشان ميدهيم كه چطور رويكرد نتيجه گراي ما به كسب و كار شما رونق بخشيده است.
برچسب: ،